הפייבוריטית של בר רפאלי במונדיאל

בר רפאלי
בר רפאלי | אינסטגרם

הדוגמנית מבלה בימים אלו בארה"ב, אבל הניצחון של נבחרת ברזיל על מקסיקו הזכיר לה נשכחות והיא שיתפה אותנו ברגעים שלה עם אגדת הסלסאו פלה. בכל זאת, לא כל יום חולקים גבינה עם אולי השחקן הגדול בכל הזמנים

(גודל טקסט)
ביום שישי הקרוב תפגוש נבחרת ברזיל את בלגיה למשחק רבע גמר גביע העולם לוהט במיוחד, אחרי שגברה הסלסאו אתמול 0:2 על מקסיקו ומאוחר הייתה גברה בלגיה 2:3 סופר-דרמטי על יפן. הכוכב הבלתי מעורער של הברזילאים, ניימאר, כבש את שערו ה-57 במדי הנבחרת ובכך התקרב לאחד והיחיד, פלה, שכבש 77 שערים עבור ברזיל. ואם בפלה עסקינן, יש עוד מישהי שנזכרה בכוכב העבר אחרי הניצחון הנפלא אתמול וקוראים לה בר רפאלי.


לפני כמעט שלוש שנים הדוגמנית הישראלית שימשה כפרזנטורית של חברת השעונים השווייצרית "הובלט" וזכתה לכבוד מלכים לצידו של הגדול מכולם בפתיחת החנות הגדולה של המותג בשווייץ וגזירת הסרט. חוץ מלהתרשם מהיופי הישראלי, פלה ורפאלי חלקו טעימה מגבינה שווייצרית משובחת ונתפסו בעין העדשה לתמונה פוטוגנית במיוחד שהנציחה את הרגע.


הדוגמנית שנמצאת בימים אלו בקליפורניה ומחזיקה בחשבון אינסטגרם אחריו עוקבים 2.6 מיליון, שיתפה בסטורי שלה את התמונה עם אגדת הכדורגל וכתבה: "אחרי שאת חולקת גבינה עם פלה, לא ממש אכפת לך ממשחקי גביע העולם יותר". מדוייק מאד מצידה של רפאלי, שהצטלמה עם הכדורגלן היחיד בעולם שזכה בשלושה גביעי עולם (1958, 1962 ו-1970). כך או כך, ברזיל תמשיך במירוץ להשגת הגביע העולמי ומי יודע – אולי רפאלי תמשיך להרים לנבחרת של פלה וניימאר…



בר רפאלי נזכרת ברגע שלה עם האגדה הברזילאית (אינסטגרם)


 

When @pele and I were trying to learn the craft of @hublot watch making. He is better with ⚽️ I know how to pose. Oh well..

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on



Parabéns à equipe @Hublot pela abertura do #HUBLOT2 ! #HublotLovesFootballpic.twitter.com/12RivnjJty

— Pelé (@Pele) September 29, 2015

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי