אביגיל רביבו בדרך לאח הגדול?!

אביגיל רביבו
אביגיל רביבו | אינסטגרם

לקראת הכניסה השנייה של העונה, גרושתו של דוד רביבו וזוגתו של דודו אוואט הגיבה לשמועות לפיהן היא תיכנס לבית הכי נצפה במדינה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

(גודל טקסט)
ביממה האחרונה שמועות חזקות רצות על כך שגרושתו של כדורגלן העבר דוד רביבו והנוכחית של דודו אוואט, אביגיל, עשויה להיכנס לבית האח הגדול לאחר שעשתה "ספוילר" בסטורי שלה באינסטגרם. התמונה שפרסמה מסתובבת בימים האחרונים ברשתות החברתיות ובה רשימת הדיירים שצפויים להיכנס כביכול מחר (רביעי) לבית האח בכניסה השנייה של העונה. רביבו שואלת את העוקבים שלה אם יצביעו לה כולל אייקונים של "לא ראיתי, לא שמעתי ולא אמרתי".


כידוע, על פי חוקי המשחק של תוכנית הריאליטי, מי שצפוי להיכנס לבית הכי מתוקשר במדינה מתבקש לשמור על סודיות מוחלטת ולכן העמימות בנושא. מה שלא הסתדר לנו, היא העובדה שכבר מיום ראשון נמצאים הדיירים החדשים בבידוד מוחלט במלון נווה אילן, כאשר רביבו שיתפה לפני שעה קלה בסטורי שלה את שלל הפרסומים המעידים על כך שהיא בין הדיירים החדשים. אז האם תצטרך להתנהג בהתאם או שתמשיך לעצב גבות בתל אביב? נצטרך לחכות בסבלנות למחר בערב.


למי שלא בעיניינים, זאת איננה הפעם הראשונה שגרושתו של רביבו, וצמודתו של אוואט מוזכרת כמועמדת להשתתף בתוכנית, אבל עד שלא נראה בעצמנו, לא נאמין. רק לפני חודש חגגה היפייפיה יום הולדת 29 עם אוואט שפינק אותה עד הגג בפלמה דה מיורקה, כך שאם תיכנס לבית האח תצטרך להתמודד עם געגוע עז לפאפי שלה (שם החיבה שהצמידה לאוואט) ולשני ילדיה רפאל וטליה. אחרי שיר אלמליח ואיציק זוהר, נשמח מאד לייצוג נוסף מליגת העל בבית האח הגדול.


 

Beach Life #summer #love

A post shared by Facebook : Avigail Ayashe (@avigail.a) on


 

Shabbat Shalom #palmademallorca #sóller #inlove

A post shared by Facebook : Avigail Ayashe (@avigail.a) on


 

1,2 or 3 ? ‍♀️

A post shared by Facebook : Avigail Ayashe (@avigail.a) on


 

It's My Birthday #29 the best birthday ever!!! Thank you PAPI for everything I Love You.

A post shared by Facebook : Avigail Ayashe (@avigail.a) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי