בקהאם וזידאן מטריפים את האוהדים

זידאן ובקהאם
זידאן ובקהאם | Instagram

חברת אדידאס השיקה מהדורה חדשה של נעלי Predator Accelerator boot, ששימשו את 2 הכוכבים הגדולים של נבחרות אנגליה וצרפת במונדיאל 1998

(גודל טקסט)
לקראת השלבים הסופיים של גביע העולם 2018, חברת אדידאס העולמית הכריזה על חזרתם של נעלי Predator Accelerator boot, שבמקור יצאו בשנת 1998 כאשר רק 999 זוגות נעליים יצאו בזמנו למכירה בשוק. נעלי הכדורגל הפכו לדגם האייקוני והמבוקש ביותר של אדידאס, כאשר מי שנעלו אותן בזמנו היו  הכוכבים הגדולים של הכדורגל העולמי, דיוויד בקהאם וזינאדין זידאן. הדגם הנדיר יוצא שוב במהדורה מוגבלת כשהפעם 1999 זוגות נעליים בלבד יהיו זמינים לרכישה.


ואם כבר הזכרנו את בהקאם וזידאן, מי יותר מתאים מאשר שתי האגדות האלו כדי לפרסם את המותג? אדידאס לא חשבו פעמיים וגייסו את הצמד לפרסומת עבור הנעליים איתן שיחקו בעבר. בפרסומת האקסטרה מושקעת, כדורגלני העבר מדברים למצלמה ומציינים לטובה כל אחד מה התכונות שאהב אצל חברו לקבוצה. כזכור השניים שיחקו יחדיו כשלוש שנים בריאל מדריד, כשהאנגלי אמר לו פעם שעבורו לשחק לצידו של "הבוס" (זידאן) היה הגשמת חלום ושהוא השחקן הטוב בעולם.


"הכישרון, הרגל השמאלית, אהבת המשחק, הטאץ', היצירתיות, החליפה והמדליה מגביע העולם" אלו הדברים שבקהאם כל כך אוהב בחברו הצרפתי שלא נשאר חייב ופירגן חזרה לאנגלי:  "הדיוק, הרגל הימנית כמובן, האומץ, האנרגיה, הסיפור שלו והשיער שלו" אפשר להבין את האהבה שלו לשיער של בקהאם, אנחנו תמיד רוצים את מה שאין לנו. בסיום הפרסומת השניים נראים ישובים אחד לצד השני לוחצים ידיים ומראים איך יריבים רוכשים כבוד אחד לשני.


חוץ מלשתף פעולה יחד, בהקאם עדיין באקסטזה אחרי ההעפלה של נבחרת אנגליה לשלב רבע גמר המונדיאל, ואמש צפה במשחק עם שלל חבריו בעוד מאמנה לשעבר של ריאל מדריד ממשיך להתרחק מעולם הכדורגל מאז התפטרותו, ומתמקד במשפחתו: בימים אלו הצרפתי שחגג יום הולדת 46 לפני כשבוע וחצי, מבלה על סיפונה של יאכטה מפוארת באיביזה עם אשתו וארבעת הילדים: אנזו בן ה- 23, לוקה בן ה- 20, תיאו בן ה- 16, ואלייז בן ה- 12 שיקוו גם מרחוק להצלחתה של נבחרת צרפת.


 

The return of an electric classic ⚡⚡ Describe the new adidas Accelerator Electricity with one emoji ⬇️ – Get the iconic boot on July 5th at Unisport! — #adidasfootball #heretocreate #unisportlife

A post shared by Unisportstore.com (@unisportstore) on



 

Reinvented from 1998, the #Predator Accelerator is back! @davidbeckham @adidasfootball #HereToCreate

A post shared by zidane (@zidane) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי