התמונה הנועזת של רונאלדו וג'ורג'ינה

רונאלדו עם ג'ורג'ינה
רונאלדו עם ג'ורג'ינה | Gettyimages

כשברקע השמועות על מעבר ליובנטוס, הכוכב הפורטוגלי בחר לבלות עם חברתו ג'ורג'ינה רודריגס ביוון, שם היא שיתפה את מיליוני העוקבים שלהם באינסטגרם בתמונות חושניות

(גודל טקסט)
נראה שעזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, האימפריה האיטלקית, היא רק עניין של זמן. אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות ככל הנראה תיפרד מהכוכב הגדול שלה, כאשר היא תצא לעידן חדש ללא רונאלדו וזינדין זידאן. בעוד CR7 ממתין לעתידו ואחרי שחזר מרוסיה כל הדרך למדריד, כעת ג'ורג'ינה רודריגס שלו חולקת עם מיליוני העוקבים שלה תמונות ראשונות מחופשה משותפת שלהם כשהתמונה עם הפנומן הפורטוגלי היא התמונה החושנית ביותר שלהם מאז שהחלו לצאת לפני כשנתיים וחצי.


רונאלדו בחר ביוון כיעד לחופשה האקזוטית, מקום שלא קשה ליהנות בו עם חברתו הספרדייה וילדיהם. עד כה התצלומים היחידים שנראו של בני הזוג הם אלה שעשו הפפראצי כאשר הם גילו את מקום מחבואו בקיץ, אבל היום הייתה זאת ג'ורג'ינה שהחליטה לשתף בחשבון האינסטגרם והפייסבוק שלה ולתת לנו הצצה על הזוג המאושר על יאכטה פרטית, ואחת נוספת שלהם עם רונאלדו ג'וניור. מתנשקים? חולקים פרי? רגע אינטימי של השניים שעוד לא יצא לנו לראות.


הפורטוגלי ממתין למתרחש עם עתידו, כך שהגיוני שלא רצה לנסוע רחוק מאוד מאיטליה או מספרד במקרה שיצטרך לחזור. טעם טוב לא חסר לו, לכן בחר כמקום מנוחה אידיאלי קומפלקס מפואר בקוסטה נאברינו. עלות לילה עולה בין 3,000 יורו ל -7,000 יורו בשביל להנות מחוויה מושלמת. קטן עליו. הפוסט ששיתפה הספרדייה הפך ויראלי, כאשר תוך שעה אחת מפרסום התמונה זכה הזוג ליותר ממיליון לייקים ואלפי תגובות. כמה מהמגיבים היו משפחה וחברים קרובים. אפילו קלריס אלבס, אשתו של מרסלו כתבה: "תהנו לכם משפחה יפה".


 

☀️❤️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

☀️❤️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

Every day is a good day for a treatment based on practices of ancient Greece. Indoors at the 4,000m² Anazoe Spa or Outdoors at the spa pavilion. Discover our award-winning Anazoe Spa #costanavarino #anazoespa

A post shared by Costa Navarino (@costanavarino) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי