שוקינג: אירינה שייק בעירום!

לוהטת ונועזת מתמיד. אירינה שייק
לוהטת ונועזת מתמיד. אירינה שייק | צילום: מסך

ארוסתו לשעבר של רונאלדו מציגה תמונות חושפניות שלה לצד דוגמנית נוספת, סטלה מקסוול, בזמן חופשה משותפת שלהן בצרפת

(גודל טקסט)
רק לפני שלושה ימים פרסמנו את התמונה החושפנית של דוגמנית העל והאקסית המיתולוגית של רונאלדו, אירינה שייק, שהצטלמה עם שתי חברותיה דוגמניות גם הן, בחזה חשוף עם צעיפים של רוסיה כד לעודד את המולדת במשחק רבע גמר המונדיאל. מאז, רוסיה הפסידה לקרואטיה בקרב פנדלים סוער, והפצצה בת ה-32, הספיקה לשתף שוב תמונה חושפנית למדיי, הפעם את הצעיף החליפו שתי קונכיות.


הדוגמנית היפייפיה נמצאת בפריז בימים אלו, שם היא מצטלמת לצידה של דוגמנית אחרת שביקרה בארץ הקודש לא מזמן, סטלה מקסוול, הפצצה הבלגית בת ה-28 שמבלה את רוב חייה האישיים והמקצועיים באל איי. השתיים, הפכו לחברות קרובות בזכות קמפיינים משותפים וניהול משותף באותה הסוכנות, והכינוי שלהן אחת לשניה הוא: "היהלום שלי". זה נובע מהעובדה שלשתיהן (לא ברור איך אגב) אין טבעת יהלום שתחמם להן את האצבע והן מתבדחות שהן היהלום אחת של השנייה. בניגוד לשייק, שכואבת את ההגדחה של נבחרתה, מקסוול תחכה למפגש המותח הערב ותוכל לעודד את דה בראיינה אדן הזאר ושאר שחקני נבחרת בלגיה.


בזמן שהיא מבלה בצרפת, החליטה הדוגמנית שהגיע הזמן לתמונה חושפנית נוספת והנה התוצאה מולכם. כזכור מאז ינואר 2015, שייק כבר לא חלק מחייו של CR7, אחרי חמש שנות זוגיות, ובזמן שהוא מתנחם בזרועותיה של ג'ורג'ינה רודריגז בת זוגו הספרדייה ואם ביתו, הרוסייה הלוהטת צמודה חזק לשחקן ההוליוודי בראדלי קופר, כשהשניים גם הם הורים לילדה, ליאה בת השנה וחצי ואינם נשואים. כשהיא לא מצטלמת ביעדים אירופאים, שייק מחלקת את זמנה בין הבית המפואר שלהם בסנטה מוניקה שבאל איי, לבין דירתם בווסט וילאג' שבמנהטן.


 

@tropicofc @angelcandices

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on



 

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי