ג'ניפר אניסטון מסחררת את לוקה דונצ'יץ'

לוקה דונצ'יץ' עם ג'ניפר אניסטון
לוקה דונצ'יץ' עם ג'ניפר אניסטון | Gettyimages

הסלובני הצעיר שעבר מריאל מדריד לדאלס מאבריקס הצהיר על המטרות שלו: להיות רוקי העונה, להפוך למלך של ניו יורק, להוציא ליין נעליים, להופיע בקליפ של דרייק ולסמס לג'ניפר "ערה?". בטוויטר חוגגים על חשבונו

(גודל טקסט)
כוכב ה- NBA הסלובני לוקה דונצ'יץ שהיה החזק בדראפט האחרון ונבחר לדאלאס מאבריקס אחרי שלוש עונות ששיחק במדיה של ריאל מדריד, דלוק חזק על השחקנית ההוליוודית האהובה ג'ניפר אניסטון. רק לפני כחודש אמר למגזין "Bleacher Report": "אני מבין שהיא רווקה עכשיו. אני מחבב אותה, היא מקסימה". העובדה שהיא מבוגרת ממנו בשלושה עשורים לא ממש הפריעה לרכז בן ה-19, ועם הלוק ההורס של הכוכבת אפשר להבין אותו.


בזמן שדוניץ' נפרד מריאל ועושה את דרכו לארה"ב, השחקן הודה כי כמו רבים מאיתנו גם הוא מעריץ את אניסטון שלנצח תישאר רייצ'ל מ"חברים", וישמח לפגוש אותה. במהלך הראיון שנתן, הודה דונצ'יק כי הוא "אוהב" את השחקנית וזכר כי היא כעת היא רווקה אחרי שהתגרשה מהשחקן ג'סטין ת'רו בחודש פברואר האחרון. כל זה קרה בחודש שעבר, עד ששיחרר לפני מספר ימים וידאו משעשע בו הוא מפרט את מטרותיו במשך חמש השנים הראשונות שלו ב- NBA עם דגש על מה הוא מצפה שיקרה בשנה השלישית.


"בשנה הראשונה אני רוצה לזכות ברוקי העונה ואני רוצה להיות המלך של ניו יורק. בשנה השנייה אשמח לדאוג למקום שממנו אני מגיע, לובליאנה, אני רוצה ליין נעליים משלי עם החתימה שלי, בשנה השלישית אצטרך מכונית חדשה או שתיים, אולי גם אופיע בקליפ של הראפר דרייק. ואז אנסה את מה שחשבתי עליו הרבה, אסמס לג'ניפר אניסטון: 'היי ג'ן, ערה?'. ימים לאחר הסיפור הזה, דונצ'יץ דיבר שוב על השחקנית בת ה-49 במהלך הצגתו בדאלאס מאבריקס, כששאלו אותו בקריצה, אם שמע ממנה. "היא עדיין צריכה לשלוח לי הודעת טקסט, אבל זה מוקדם, הרגע הגעתי לאמריקה", השיב בצחוק.





בקהילת הטוויטר סעדו מטעמים מהצעד הראשון של הרכז להתקרב אל אניסטון על ידי הערה על ציוץ שבו השחקנית שאלה "מה חשבתי לעצמי?" עם תמונה שבה היא נראית מהורהרת. הסלובני פשוט ענה על השאלה שלה כאשר צייץ כתגובה על הפוסט שלה אימוג'י של עיניים נועצות. הטוויטרים חגגו את "הפנייה" הראשונה של דונצ'יץ לאניסטון, עם מסר כזה שבו חוש ההומור שולט. פטיש למבוגרות חמודי?


What was I thinking? pic.twitter.com/E1EqLQlW9G

— Jennifer Aniston ❄️ (@JenniferAnWorld) July 15, 2018

https://t.co/fBADmnnis3

— Luka Doncic (@luka7doncic) July 16, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי