התמונות החושפניות של וואנדה איקרדי

וונדה איקרדי
וונדה איקרדי | Gettyimages

אשתו של הכוכב הפרובלמטי של אינטר צולמה בעת חופשה פרטית וחשפה גופה שהפתיעה את הצלמים. בתגובה היא טענה לפרובוקציה של אתרי הרכילות והצטלמה למגזין gente: "אני גאה בגוף שלי"

(גודל טקסט)
כמה תמונות פפרצי שיגרתיות של וונדה נארה איקרדי (31) עם בעלה וחלוצה של אינטר מילאן, מאורו איקרדי (25) על החוף באיביזה, יצרו מחלוקת בלתי צפויה בשבוע האחרון התקשורת הספרדית. בתמונות, השניים לבושים בבגדי ים, כאשר על גופה של דוגמנית העירום לשעבר שלל סימני צלוליטיס שגרמו לסערה ברשתות החברתיות ולשלל סלבריטאיות לצאת להגנתה. הארגנטינאית, שצולמה בלא ידיעתה, טוענת כי קבוצת Grosby שאחראית על אותם צלמי פפרצי שתפסו אותם בעת חופשתם על האי הספרדי, ערכו את התמונות כך שיראה שגופה מכוסה צלוליטיס ופגמים.


"אני גאה בגוף שלי. הם נגעו בתמונות כדי לפגוע בי, אני יודע איפה יש לי צלוליטיס ואיפה לא" הגיבה הבלונדינית בראיון שער שנתנה למגזין Gente כשתגובה על התמונות החושפניות והוסיפה: "הליטוש שעשו על הבטן שלי פשוט מגוחך. לא הייתי נראית ככה בהריונות שלי, ועם האפשרויות הכספיות שיש לי, אין סיכוי שהייתי מגיעה למצב כמו שהם הציגו בתמונות כי יש מיליון טיפולים לפתור צלוליט כזה".


תלונתה של ונדה איקרדי גרמה לאי-נוחות בסוכנות הבינלאומית שחילקה את התמונות לתקשורת. "התמונות הן מקוריות, אנחנו לא מסלפים תמונות, אלא רק מתארים את המציאות", אמר רמירו סאוטו, מנהל ראשי של קבוצת Grosby בארגנטינה ודרום אמריקה.


רמירו הגיב על כעסה של הארגנטינאית וסגר בשאלה: "איזה אינטרס יש לסוכנות בינלאומית להטעות את התמונות של ונדה נארה איקרדי? "מדובר סך הכל בכמה תמונות בשבילנו מאלפי תמונות שאנחנו מצלמים ביון, ואז פרסמנו תמונות דומות בחוף של צ'ולו סימונה, של מרקוס רוחוס, גונזלו היגוואין ואפילו של ליונל מסי ".


על מנת להוכיח את צדקתה, מספר ימים לאחר תקרית התמונות, הצטלמה אשתו של איקרדי למגזין Gente "אנשים" כשהיא טבעית וללא כל שימוש בפילטרים. כפי שניתן לראות, לא צלוליט ולא נעליים אלא רק בחורה אחת לוהטת במיוחד שמתמחה בצילומי עירום. היפייפיה הארגנטינאית סיכמה: "לא אכפת לי שאין את הגוף המהמם ביותר בעולם, אבל הדבר החשוב הוא שבעלי אוהב את האישה האמיתית ואת השלמות שאני."


 

 

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on



 

Las únicas complicadas somos las mujeres , los hombres más bellos se enamoran de mujeres reales ❤️ esta semana en @revistagenteok

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי