איך אומרים כן בסרבית? ראיקוביץ' מאורס

אנה קאקיץ'
אנה קאקיץ' | Instagram

שוערה של מכבי תל אביב כרע ברך ואחרי פחות משנה הציע לאנה קאקיץ', זוגתו הלוהטת, להיות שלו לנצח! "אני עדיין בשוק אחרי שהתעוררתי עם הטבעת על האצבע", מספרת הדוגמנית היפייפיה. "כעת ת"א תהיה נצורה בליבי"

(גודל טקסט)
קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה! את המשפט הזה שוערה של מכבי תל אביב פדרארג ראיקוביץ' אמנם פחות מכיר, אבל זה לא הפריע לו לכרוע ברך אמש (שישי) ולהציע לאנה קאקיץ', זוגתו הלוהטת, להיות שלו לנצח! אחרי פחות משנה, הסרבי שם טבעת על אצבעה של הדוגמנית שלו שנמצאת לצידו בכל רגע, בישראל, ברוסיה במהלך חודש המונדיאל- השניים בלתי נפרדים וההצעה הייתה רק שאלה של זמן.


"אני עדיין בשוק אחרי שהתעוררתי עם הטבעת על האצבע", מספרת הדוגמנית היפייפיה ומכריזה: "כעת תל אביב לנצח תהיה נצורה בליבי". אמש הפגין השוער הסרבי מקוריות ויצירתיות, כשההצעה הגיעה בעת ארוחת ערב רומנטית במסעדת TYO בצורת מנת סושי ענקית, שהציגה את הכיתוב: "marry me" ועליה הונחה הטבעת. אנה את ראיקו התרגשו עד הגג וביחד איתם כל יושבי המסעדה שמחאו להם כפיים. כמובן שאנה מיהרה להתקשר לאמא בפייסטיים ולבכות יחד איתה מרוב אושר.


כפי שהמאורסים הטריים סיפרו לספורט1 בחודש מאי האחרון, בזכות אמא של קאקיץ', שמחזיקה עסק לכלבי פומרניאן בסרביה, ראיקו פגש בפצצה ומהרגע הראשון התאהב. הדיבורים על חתונה היו באופק, אך בינתיים התרכזו בלגדל את פאבלו, הפומריניאן שעשה גם הוא רילוקיישן לישראל וכעת יצטרך להכין את עצמו לחלוק את תשומת את הלב של אמא ואבא עם הצאצאים שיגיעו בתקווה בקרוב. ועד שתגיע ההחלטה האם את תכנוני החתונה ימשיכו לעשות מארץ הקודש או מיעד אחר באירופה אליו יגיע השוער הטוב בעולם לגילו, נספר לכם שחגיגות האירוסין ימשיכו חזק אל תוך השבוע….
















 

YES❗️♥️ @rajkovicpredrag

A post shared by A N A C A K I Ć (@cakic__ana) on

 

Svako od nas je imao trenutak kada je zeleo da zaustavi vreme i da on traje vecno…Ovo je bas taj !!! Kada nista osim nas meni nije bitno ♥️ DA ♥️ ZAUVEK VOLIM TE ❗️ @rajkovicpredrag

A post shared by A N A C A K I Ć (@cakic__ana) on

 

Ako su vam nedostajale moje slike iz Izraela bez brige Evo me opet sa najboljim fotografom na svetu I hvala @leommi_official sto ispunjava moje tufnaste zelje lovely @instascenex

A post shared by A N A C A K I Ć (@cakic__ana) on

 

Ready ♥️ #serbia #fifaworldcup

A post shared by A N A C A K I Ć (@cakic__ana) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי