מירן בוזגלו שורפת את האינסטגרם‎

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | Instagram

מירן אשתו של כוכב הכדורגל מאור בוזגלו משוויצה בגזרה מושלמת בבריכת המשפחה ומספרת את הסוד שלה לגזרה חטובה. וגם: הבוזגלוס מחכים לפרמיירה של הסדרה המצליחה בכיכובם

(גודל טקסט)
תמונות של יפייפיות בביקיני זה לא דבר חדש, בטח לא מאז עידן האינסטגרם. אבל מה שלא רואים ברשת החברתית בכל יום זה את אחת מנשות הכדורגלנים האהובות בישראל בבגד ים, מירן בוזגלו. הבוקר (שני) שיתפה מיסס בוזגלו את 60 אלף העוקבים שלה בתמונה שבה היא מציגה גזרה מושלמת בבריכה המשפחתית הנמצאת בביתם שבבינימינה. רק נזכיר שמדובר באמא לארבעה שילדה את התאומים ליאו ושיין בסך הכל לפני עשרה חודשים!


בזמן שאתם מתאוששים מהחום שהתמונה פולטת, נספר לכם שהטיפ האולטימטיבי של מירן לגזרה שלה עבורכם הוא: "לרוץ אחרי ארבעה ילדים ולנסות לאכול בריא כמה שאפשר". חוץ מלשמור על הגזרה, נזכיר שמירן מככבת בשלטי חוצות, כמו  שבטח שמתם לב שנבחרה לפרזנטורית של נעלי "fetish" ולצד זה ממשיכה להיות נאמנה ללקוחות שלה שמגיעות מכל קצוות הארץ כדי ליהנות ממגע ידי הזהב שלה (היא קוסמטיקאית אם במקרה אתם לא עוקבים). 


 

ˢᵁᴹᴹᴱᴿ ᴰᴬᵞˢ ✨

A post shared by Miran Buzaglo (@miranbuzaglo) on



מירן, מאור ושאר הבוזגלוס יהנו בשבוע הבא מהפרימיירה החגיגית של העונה השנייה של סדרת הדוקו ריאליטי המצליחה שהפכה את המשפחה להיות מוכרת בכל בית בישראל. בזמן שהעוקבים של כל בני הבית עולים ועולים, מאור בוזגלו שבר שיא אישי. הוא מחזיק בטייטל: הכדורגלן הישראלי עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם, 148 אלף ליתר דיוק. כבוד! גם אנחנו וגם העוקבים, משתוקקים לדעת היכן אחד השחקנים המוכשרים בישראל יבחר לשחק בעונה הקרובה.


מאור ומירן בוזגלו. (אריאל שלום(מאור ומירן בוזגלו. (אריאל שלוםׂׂ)


הבוזגלוס בהרכב מלא (אריאל שלום(
הבוזגלוס בהרכב מלא (אריאל שלום)

 

יום נישואין שמח אהבת חיי @buzaglomaor_11_official

A post shared by Miran Buzaglo (@miranbuzaglo) on

Selfie time ☀️

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי