נא להתנהג בהתאם: שחקני נבחרת ישראל בבית האח הגדול!

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | Instagram

חלק משחקני הנבחרת נכנסו לבית המתוקשר במדינה עם המדים החדשים שהושקו כחלק ממשימה בתוכנית הריאליטי, ושיחקו עם הדיירים בתוכנית במשחק כדורגל שולחן אנושי. צפו בתמונות

(גודל טקסט)

הדבר האחרון ששחקן כדורגל שנמצא בהכנה לעונה יכול לעשות, זה להיכנס לבית הכי מתוקשר ומפורסם במדינה, בית האח הגדול, שמצריך ניתוק מוחלט מהחיים לארבעה חודשים. שימו את זה בצד, כי היום (חמישי) נכנסו שחקני נבחרת ישראל עם המדים החדשים לביקור בבית האח במסגרת משימת "מסביב לעולם", כאשר השידור החי הועבר לצופים בערוץ 26.

הבוקר, השיקה נבחרת ישראל את המדים החדשים בחסות PUMA, נותנת החסות הגרמנית, וכבר יכולנו לראות את השחקנים שנכנסו לבית לבושים במדים החדשים. מי שנכנסו לבקר את אביבית בר זוהר, אדל בספלוב ושאר הדיירים היו: שוער הנבחרת, אריאל הרוש, הקפטן, ביברס נאתכו, מאור בוזגלו, דן איינבינדר, דוד קלטינס, עידן ורד, מנור סולומון ושחקנית נבחרת ישראל לנשים, קארין סנדל.

הדיירים התרגשו מאד לפגוש את שחקני הנבחרת שנכנסו לבית על מנת לקחת חלק במשימה ספורטיבית במיוחד. כעת, כשהדיירים נמצאים סביב העולם, איראן הוא היעד שבו נמצאים ממש עכשיו, והמשימה שלהם הייתה לשחק כדורגל שולחן מול שחקני הנבחרת, רק שלא מדובר במשחק המסורתי כמו שכולנו מכירים, אלא כדורגל שולחן אנושי! כדורגל שולחן עצום מתנפח הוצב בחצר, הרוש עמד בין הקורות המתנפחות, ויתר השחקנים עמדו בקישור ובהתקפה ברוטציה. ללא ספק חוויה של פעם בחיים.


שחקני הנבחרת עם הדיירים (אלבום פרטי)


קלטינס וסלומון נהנים בבית האח הגדול (אלבום פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי