יום אהבה שמח: בן רייכרט כרע ברך

רייכרט אינסטגרם
רייכרט אינסטגרם | Instagram

לכבוד יום האהבה, הקשר בן ה-24 ניצל את המאורע המיוחד והציע נישואין לבחירת ליבו ליז דדון. כל זה קרה בביתה של אחותה במושב בני דרור. יותר רומנטי מזה, עוד לא מצאנו

(גודל טקסט)

סוף השבוע היה עמוס בזוגות שציינו את ט"ו באב, יום האהבה העברי, כך שהייתה זו סיבה נהדרת עבור שלל כדורגלנים לשלוח לנשותיהם פרחים, שוקולדים במארזים ממותגים ושאר מתנות. קשרה של זולטה וארחם, בן רייכרט, חשב על מחווה קצת יותר מקורית עבור ליז דדון שלו, כאשר כרע ברך והציע לה להיות שלו לעולמים בהפקה סופר מושקעת.


המאורע המרגש התקיים ביום שישי האחרון, בביתה של אחותה של ליז במושב בני דרור, שהפך ללוקיישן המושלם להצעת נישואין עם ההשקעה עליה עמל השחקן בן ה-24. בלונים ממותגים עם שמותיהם של השניים והתאריך שלא יישכח לעולם, עוגה בצורת טבעת, שטיח אדום, פרחים, ים של כיבוד ושלט: "התנשאי לי", תחתיו שלף טבעת יהלום נוצצת ברגע שגרם לכל המשתתפים, משפחה וחברים קרובים להתרגש עד השמיים. ורק נזכיר שזה קרה ביום האהבה כן? יותר רומנטי מזה, עוד לא מצאנו.


צמד הבלונדיניים המאוהב המשיך את החגיגות במסיבת בריכה עם כל האהובים שלהם שהרימו להם בלי סוף. לקשר המוכשר, לקח בסך הכל חצי שנה של זוגיות להציע ליפייפיה שלו, אך ההכרות בין השניים החלה כבר ממש מזמן. בן וליז מכירים מהילדות, עוד כשרייכרט היה בן 15 ושיחק במדיה של מכבי חיפה. מסתבר, שהוא שיחק ביחד עם בן הדוד של ליז וכך יצא שהכירו. המדור מאחל מיליון מזל טוב למאורסים הטריים, וכבר פוצח בדיאטה לקראת כל החתונות שעתידות להגיע אחרי קיץ מלא בהצעות נישואין.


 

זכיתי בך לכל החיים בעלי לעתיד @ben_reichert

A post shared by Liz Dadon ♡ (@liz_dadon) on


 

 

Engaged to the LOVE of my life. #isaidyes #FOREVER ❤️ @ben_reichert

A post shared by Liz Dadon ♡ (@liz_dadon) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי