הפצצה מונצואלה שמטריפה את עולם הכדורגל

ג׳ורג׳ינה מזאו
ג'ורג'ינה מזאו | אינסטגרם

הדוגמנית ג'ורג'ינה מזאו לקחה חלק באתגר "הקיקי" שמשגע את עולם הכדורגל וזוכה למעקב ברשת האינסטגרם מהרבה כדורגלני צמרת בעולם ביניהם רונאלדו, חאמס, ניימאר, אמבפה וראמוס

(גודל טקסט)
אתגר "הקיקי", אתגר הריקוד המסוכן ששיגע את הרשת ונמצא בכל פינה בחודש האחרון, הביא לידיעת המדור כי יש דוגמנית לוהטת במיוחד שהשתתפה באתגר וסוחפת אחריה מיליוני צופים. כשהיא לא מפזזת ליד רכבים נוסעים, ג'ורג'ינה מזאו היא דוגמנית שמתגוררת במיאמי ובמקור מונצואלה, משם החיבה והאהבה למוזיקה הלטינית ולנענועי הישבן, בהם היא מתמחה לפי שלל התמונות והסרטונים שהיא משתפת.


ואיך היא קשורה לעולם הכדורגל? כמעט כל הכדורגלנים הכי גדולים בעולם עוקבים אחריה. רונאלדו, חאמס רודריגז, נייאמר, אמבפה, סרחיו ראמוס, בנזמה ושמות גדולים נוספים, התמכרו גם הם ככל הנראה לסרטונים של הדוגמנית הלוהטת. שימו לב שמסי נשאר מחוץ למסכת העוקבים. במונדיאל האחרון, בתור אחת שגדלה במדינה הגובלת עם קולומביה וברזיל, הצטלמה מזאו עם כדור כדורגל ושאלה את 815 אלף העוקבים שלה, מי לדעתם תיקח את המונדיאל, קולומביה או ברזיל.


כנראה שהיא הייתה מאד מאוכזבת שבסופו של דבר צרפת הניפה את הגביע. עוד נספר, שהדוגמנית בת ה-26, לצערם של לא מעט כדורגלנים רווקים, תפוסה חזק ונשואה ליזם קולומביאני עשיר עד מאד, והשניים מתגוררים במיאמי, פלורידה. בזמן שאתם נהנים מהווידאו שלה רוקדת את אתגר ה"קיקי", רק נזכיר: אל תנסו את השטות הזאת בבית! גם לא אם אתם נראים כמו ג'ורג'ינה מזאו.


 

Runway @antiguacollection Miami swim week . #miamiswimweek #miamibeach #swimshow

A post shared by Georgina Mazzeo (@georginamazzeo) on



 

A ver..Es amarillo Colombia ó amarillo Brasil el q se lleva esta #worldcup2018 ? #russia2018 #Colombia #Brasil

A post shared by Georgina Mazzeo (@georginamazzeo) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי