האוהבים הצעירים: הכירו את הצמודה של מנור סולומון

דנה וושינה
דנה וושינה | Instagram

הכוכב של מכבי פ"ת נמצא בזוגיות טרייה עם דנה וושינה בת ה-18. הזוג יוצא כבר חודשיים ואף הספיק לחגוג לאחרונה את יום הולדתו. לירון שרון עם הפרטים על האהבה החדשה בחייו של היהלום הכי נוצץ בליגת העל

(גודל טקסט)
כשהוא לא מככב עם שחקני נבחרת ישראל בבית האח הגדול, מנור סולומון בן ה-19 הוא ללא ספק אחד השמות החמים בכדורגל הישראלי. שמו של הקשר של מכבי פ"ת עלה בשלל קבוצות, דוגמאת הפועל באר שבע וגם מעבר לים אצל ליברפול, בנפיקה, וגם רומא. בינתיים סולומון עדיין חלק משורותיהם של המלאבסים, אך אבי לוזון מעוניין למכור את ביצת הזהב שלו עוד הקיץ או לפחות בינואר הקרוב.


עד שזה יקרה, נספר לכם שמעבר לניצוצות שהוא מעיף על כר הדשא, יש מישהי שמעיפה ניצוצות גם בחייו הפרטיים. דנה וושינה, בת ה-18, היא הצמודה החדשה של הכדורגלן הצעיר. מעבר לעובדה הברורה כי מדובר בבחורה ברוכת יופי, נספר לכם שהיא אמורה להתגייס בדצמבר הקרוב, מה שאומר שממש לא מזמן היא סיימה את הלימודים בתיכון אביב ברעננה, וכיום מתגוררת באורנית.


השניים הכירו לפני תקופה ארוכה, אך החלו לצאת רק לפני כחודשיים ואת יום ההולדת של הקשר שחל בשבוע שעבר, חגגו יחד כי אין דבר יותר כיף מאהבה חדשה בחיים, בטח כשאתה כל כך צעיר. עוד גילה המדור, כי דנה'לה התחילה לאהוב כדורגל מאז שסולומון נכנס לחייה וממש בקרוב תתחיל ללכת למשחקים. חפשו אותה ביציע של המלאבסים בעונה הקרובה, אבל בינתיים תנו לה ליהנות בטיול טרום צבא שלה, כי היא ממש ברגעים אלו בדרכה לפלמה בספרד.









הצמודה החדשה של הכוכב הצעיר. מנור סולומון ודנה שלו



 

39 ℃

A post shared by DANA (@danavoshina13) on



 

Eighteen

A post shared by DANA (@danavoshina13) on



 

And Cut #graduation ✨

A post shared by DANA (@danavoshina13) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי