מככב גם בחליפות: חנן ממן דוגמן

חנן ממן
חנן ממן | נועם שמגר מעצבים

לפני שיעלה לגומלין עם הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות נגד דינמו זאגרב, שחקן העונה בליגת העל נבחר להיות פרזנטור של קולקציית חליפות גברים של "נועם שמגר עיצובים"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תעלה הערב (שלישי) למשחק הגומלין נגד דינמו זאגרב, בידיעה שרק ניצחון בהפרש שישה שערים ומעלה יזכה אותה בכרטיס לסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. חנן ממן, הוא אחד השחקנים שיכולים בהחלט לעזור לאלופה לעשות את הבלתי ייאומן. בדומה לחברים אחרים מקבוצתו דוגמאת אליניב ברדה, שיר צדק, מיגל ויטור ועוד, גם ממן נבחר כעת להיות פרזנטור של קולקציית חליפות גברים של מותג באר שבעי המתמחה בחליפות חתן.

כזכור ממן התחתן בקיץ שעבר עם בחירת ליבו היפייפיה בר, ולשניים יש כבר בת, גל המתוקה בת השלושה חודשים. סיבה מצויינת לבחור בו לדגמן את הקולקציה של "נועם שמגר עיצובים", שהחליטו לבחור בשחקן ללבוש את מגוון החליפות שלהם, ככה שאתם צפויים לראות אותו מככב בשלטים ברחבי העיר. זאת לא הפעם הראשונה שהקשר ההתקפי מדגמן, כך שהבחירה בו לא הפתיעה את המדור ואף לא את חבריו, שבטוח יזדקקו לחליפה במחיר טוב מתישהו בקרוב.

שלל חברים מליגת העל ומחוצה לה פירגנו לפרזנטור החדש ולא התביישו להגיב על הפוסט והחמיא לממן ולתמונות בחליפות החתן. ממן עצמו, הצליח לדחוף את יום הצילום ללו"ז הצפוף שלו ומספר שהייתה חוויה מגניבה ביותר. על הבחירה בממן להיות הפנים של הרשת הגיבו בנועם שמגר עיצובים: "חנן ממן נבחר לשחקן העונה בליגת העל והוא השם החם בארץ אז תפסנו אותו על הגל. חוץ מזה, הוא נראה טוב ומתאים לנו בול, ואחלה בנאדם שבעולם, בחור ממש טוב, חמוד וזורם".



(נועם שמגר מעצבים)



(נועם שמגר מעצבים)


(נועם שמגר מעצבים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי