הבוזגלוס מכים שנית!

משפחת בוזגלו
משפחת בוזגלו | אריאל שלום

העונה השנייה של "הבוזגלוס" יוצאת לדרך וחגגה פרמיירה מרגשת בהשתתפות כל בני המשפחה, ממאור ומירן דרך יעקב ועד האחים אוהד ואסי, וגם כמה חברים קרובים כמו פיני בלילי וביברס נאתכו

(גודל טקסט)

אמש (שלישי) התקיימה השקת העונה השנייה של סדרת הדוקו ריאליטי "הבוזגלוס", בכיכובה של המשפחה המוכרת והצבעונית ביותר בישראל, במתחם ה-VIP של סינמה סיטי גלילות. "תמיד החיים שלנו על 200 קמ"ש וכמו שאומרים, חיים בסרט וההצגה חייבת להימשך, לא? לא משנה מה קורה בדרך ואם איזה משברים אנחנו צריכים להתמודד, אנחנו ממשיכים בהצגה בכל הכוח" אמר מאור בוזגלו רגע לפני הקרנת הפרק הראשון של העונה השנייה בסדרה שמתעדת את חייו ואת חיי משפחתו.

"סיימנו לצלם את העונה הזאת ותיכף מתחילים לצלם את העונה הבאה. בהתחלה היה מאד קשה להתרגל למצלמות סביבנו, והיום כשהם לא נמצאים זה מרגיש כאילו משהו חסר. הצוות סביבנו הפך לחלק בלתי נפרד מאיתנו" מספרת מירן בוזגלו, שהפכה בעצמה לאושייה אהובה מאז עליית הסדרה. בנוגע לסקרנות אוהדיו ומה יהיה איתו בעונה הבאה השיב בוזגלו: "גם אני רוצה לדעת מה קורה איתי, אבל לא רוצה לקחת החלטה פזיזה או מתוך לחץ. זה יקרה ממש בקרוב כי בעוד שבועיים אני אמור להתחיל להתאמן ולהשתלב עם קבוצה. בשבוע הבא אנחנו טסים ללונדון כדי לקבל את ברכת הדרך מהמנתח לעלות למגרש".

יעקב בוזגלו, האיש, האבא והסוכן, היה צמוד לאשתו חני ויחד התרגשו מאד מהמעמד: "כל הזמן הדביקו לנו תוויות שהם לא אנחנו לאורך השנים, ופתאום רואים דברים אחרים לגמרי, וזאת משפחת בוזגלו האמיתית, לטוב ולרע. אני אהבתי את הסטיגמות שהדביקו לי, כי הן נתנו לי הרבה כוח. היום רואים גם צדדים רגישים שלי ובאיזשהו מקום זה קצת מוריד מהעוצמה. אדם מתרגל במשך שנים שיש כל כך הרבה אנטיגוניזם סביבו, ותמיד אמרתי שהרבה יותר קשה להתמודד עם הצלחה, מאשר עם כשלון", מספר אב המשפחה.

מאור בוזגלו עם האב יעקב.
מאור בוזגלו עם האב יעקב. "קשה יותר להתמודד עם הצלחה מאשר עם כישלון" (אריאל שלום)

בצד המקצועי עדכן יעקב לגבי בניו, מאור ואלמוג: "אלמוג כנראה יסגור בהפועל חיפה, מחכים שיבואו עם תוצאה טובה מאיסלנד ואז זה ייתן לנו תנופה להמשכיות באירופה. לגבי מאור, יש מספיק הצעות. מאור היום מרגיש הרבה יותר טוב ממה שהרגיש אפילו בשנה שעברה, ואני מאד מקווה שהוא יגיע לרופא המנתח, דוקטור אנדי וויליאמס, ייקבל ממנו את ברכת הדרך ויחזור ויתחיל להתאמן עם קבוצה, זה כבר החלום שלי".

אלמוג בוזגלו, עדיין כתום בימים אלו, הפך ביחד עם אשתו נטליה לבעל עסק לבגדי ים מאז הצלחתה של הסדרה: "התוכנית נתנה לנו את האפשרות וצריך להכות בברזל כל עוד הוא חם. אנחנו שמחים ורוצים להתקדם הכי גבוה שיש". על מה שיגיע בעונה החדשה סיפרו השניים: "אנחנו נפתחים בעונה הזאת הרבה יותר. אגלה לך ספוילר קטן, אני מאד רגשן בעונה הזאת". גם נטליה הוסיפה: "יש פרק שאלמוג ואני בוכים וכל אחד נמצא במקום אחר, זה היה בתקופה רגישה בכדורגל ובכלל בהכל". על המעבר שלו לקבוצתו של ניר קלינגר השיב אלמוג: "אני עוד לא יודע איפה זה עומד בדיוק. יכול להיות שזה ייסגר בימים הקרובים, יכול להיות שאשאר בני יהודה, אני עוד לא יודע בדיוק מה קורה. אני כרגע כל כולי בני יהודה".

האחים בוזגלו.
האחים בוזגלו. "אנחנו נפתחים בעונה הזאת הרבה יותר" (אריאל שלום)

בין אלו שהגיעו לחלוק כבוד לבוזגלוס תפסנו בעדשת המצלמה את: טל כחילה וארוסתו, אלמוג, פיני והילה בלילי, לירן שטראובר, ביברס וטליה נאתכו, גיל קהת, ויקה רוקאביצה, נציגות מכובדת ביותר מבני יהודה הכוללת את איציק עזוז, מאוויס צ'יבוטה וסתיו פיניש, ושלל סלבס המקורבים למשפחה. אלו שזכו לצפות בשני הפרקים הראשונים, ישבו באולם עמוס צופים שמרבית הזמן פשוט התגלגל מצחוק. דוגמא קטנה למשפטי מחץ של משפחת בוזגלו: "אינטליגנציה בהרבה מקומות זה מכשול" אומר אוהד, האח הבכור בשיחה עם אסי, מאור ומירן, וזוכה לתשובה מאסי: "מה אתה ורדה רזיאל ז'קונט?".

בלם בית"ר ירושלים טל כחילה, שהוא חבר קרוב של האח הצעיר של משפחת בוזגלו, שיתף: "אנחנו מחכים כבר לעונה השנייה. אני חושב שרוב הכדורגלנים בליגה צופים בסדרה של הבוזגלוס והנה גם איציק עזוז יגיד את זה". קפטן בני יהודה, שבדיוק הגיע אישר את הדברים: "מכור לבוזגלוס, מצחיק אותי בטירוף".

החל מיום שני הקרוב תוכלו לצפות במאור, אלמוג, אסי, אוהד ויתר בני המשפחה ב- yes.

מאור ומירן. הזוג המלכותי (אריאל שלום)
מאור ומירן. הזוג המלכותי (אריאל שלום)

לירן שטראובר ופיני בלילי. באו לתמוך (אריאל שלום)
לירן שטראובר ופיני בלילי. באו לתמוך (אריאל שלום)

הנשים לבית בוזגלו (אריאל שלום)
הנשים לבית בוזגלו (אריאל שלום)

נאתכו ואשתו טליה (אריאל שלום)
נאתכו ואשתו טליה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי