כל הכבוד לצה"ל: אחותו של עידן ורד התגייסה

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

עתידו המקצועי של קשר בית"ר ירושלים עדיין לא ברור אך זה לא הפריע לו להגיע ליום הגיוס של אחותו הצעירה שהולכת להיות מכית טירונים בשנתיים הקרובות. הקשר מחכה גם לילד ראשון מאשתו מאי

(גודל טקסט)

חלון ההעברות הנוכחי עדיין לוטה באפלה עבור עידן ורד, שעוד לא ברור באיזה צבע נזכה לראותו העונה והאם העסקה עם מכבי חיפה תצא לפועל, או שבכלל מכבי תל אביב תיכנס בסופו של דבר לתמונה. לעומתו, אחותו בת ה-18, נטע ורד, יודעת מצויין איזה צבע הא תלבש בשנה הקרובה, יותר נכון בשנתיים הקרובות.


הבוקר (רביעי), עידן, אשתו מאי, נטע ושאר בני משפחת ורד הרמת גנית, הגיעו ללשכת הגיוס בתל השומר, כדי לשלוח את האחות הקטנה של המשפחה תחת חסותו של צה"ל. כבר אתמול, דאגו בני הבית לערוך מסיבת גיוס לנטע שדומה לאחיה שתי טיפות מים, ולא שכחו גם עוגה סופר מפוארת, שמורכבת כמובן מהמדים של צה"ל. לידיעתכם, אחותו של הקשר מתגייסת להיות מכ"ית טירונים ואנו מקווים שנזכה לראות אותה מגיעה למגרשים מעת לעת, עם המדים איך לא.


האח הגאה, שיתף בחשבון האינסטוש שלו וידאו תחת הכותרת: "גיוס קל אחותי היפה", שם הוא ממתין לנטע שתעלה לאוטובוס המתגייסים, או אם תרצו אוטובוס הצעירים, ושופך לעברה בקבוק מים למזל טוב. לא מעט עניינים מתחוללים בחייו של הקשר ההתקפי, השינוי המקצועי והעזיבה הצפויה מבית"ר, אחותו שהתגייסה, אך חשוב מכל, העובדה שאשתו היפה והוא, אוטוטו משנים סטטוס והופכים להורים לבייבי בוי ראשון. הלידה צפויה להתרחש ממש בקרוב, ואיך אומרים: "ילדים מביאים איתם מזל". יש לנו הרגשה שזה בדיוק מה שהולך לקרות במקרה של ורד.


 

⚫️ @idanvered

A post shared by נטע ורדNeta Vered (@neta_vered) on

A post shared by נטע ורדNeta Vered (@neta_vered) on



 

A post shared by נטע ורדNeta Vered (@neta_vered) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי