ככה נראית אשתו של אלברו מוראטה שבוע אחרי לידת תאומים

אליס קמפולו
אליס קמפולו | אינסטגרם

שבוע לאחר הולדת התאומים, אשתו של חלוץ צ'לסי מציגה גזרה חטובה. צפו בתמונות

(גודל טקסט)
בדיוק לפני שבוע, ביום ראשון שעבר, הפכו אלברו מוראטה ואשתו הדוגמנית אליס קמפולו להורים מאושרים אחרי שהביאו לעולם את התאומים לאונרדו ואלסנדרו בלידה מרגשת בוונציה כיאה למוצאה של האיטלקית. מאז, הספיק מוראטה לחזור לכר הדשא במדיה של צ'לסי ואשתו איך לומר, תגרום לרבים מאיתנו קנאה עזה.


 

A casa ❤️ non vediamo l'ora di tornare da te @alvaromorata

A post shared by ALICE (@alicecampello) on



האיטלקייה היפהפייה פרסמה ביום שישי האחרון, רק חמישה ימים אחרי לידת בניה, תמונה שלה באינסטגרם עם אותם בגדים שלבשה לפני ההריון! אמנם מדובר בדוגמנית, אבל דבר כזה עוד לא ראינו. שום זכר לעובדה שקמפולו נשאה ברחמה שני עוברים במשך תשעה חודשים…  כנראה העובדה כי מדובר בצעירה בסך הכל בת 23, עושה את שלה. כשנשאלה קמפולו על ידי מיליוני עוקביה איך היא עשתה את זה, היא  כתבה בפשטות ובצניעות: "גנים".


חוץ מהעובדה שהיא נראית מיליון דולר, האם המאושרת משוויצה בתמונות בהן היא מבלה עם התאומים בטיול הראשון שלהם בחוץ. ההורים המאושרים כנראה לא יודעים את נפשם מרוב שמחה ולכן מזרימים תמונות של התאומים בקצב מסחרר לרשתות החברתיות. שני יורשים לאבא בתחום הכדורגל כבר יש, וכעת המשפחה הצעירה מתרגלת לחייה החדשים בדירתם המפוארת בלונדון. החיים קשים, אין ספק. 



 

Prima passeggiata se mi sono ripresa così in fretta é anche grazie alla Dottoressa Christine Papadakis … che ringrazio con tutto il cuore per tutte le attenzioni che ci ha dato ❤️ insieme all'ospedale Dell'Angelo di Mestre ❤️

A post shared by ALICE (@alicecampello) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי