צפו: תמונה משותפת ראשונה של ערן לוי ובת זוגו

לירון כחלון
לירון כחלון | אינסטגרם

אחרי השבוע הלא פשוט שעבר עליו, אקס מכבי נתניה חגג יום הולדת 33 לצד הצמודה המהממת לירון כחלון. הפרטים המלאים והתיעוד הנדיר בפנים

(גודל טקסט)
שבוע לא פשוט עבר על ערן לוי. כזכור, יממה לאחר ה-1:1 מול מכבי חיפה בגביע הטוטו הגיעה הבשורה שהייתה כתובה על הקיר בנתניה. הקפטן בחמש העונות האחרונות שוחרר באופן רשמי מהמועדון.


עד שנדע מה המדים החדשים של מלך הבישולים של הליגה, תאחלו לו המון מזל טוב, כיוון שהוא חגג אמש (שבת) את יום הולדתו ה-33, ולא פחות מרגש מזה, המאורע המשמח הביא עימו תמונה ראשונה שלו ושל הצמודה שלו בחודשים האחרונים, לירון כחלון. עד כה לא זכינו לראות תמונה של הזוג המאושר, אך לרגל חגיגות יום ההולדת שיתפה לירון בחשבון האינסטגרם שלה תמונה שלה ושל החצי השני שלה עם ברכה מתוקה ממש כמוה.


"יום הולדת שמח סאנשיין שלי. אוהבת אותך כל כך, ומאחלת לך את כל הטוב שבעולם". חוץ מהתמונה וההקדשה, זוג האוהבים חגגו ללוי אתמול עם חברים טובים שגם לא שכחו עוגת יום הולדת כמיטב המסורת. רוב ברכות המזל טוב התגובות הגיעו מגזרתם של אוהדי נתניה שכתבו לקפטן לשעבר כי הם מקווים "שתגיד לנו שכל זה היה רק חלום ונראה אותך קורע רשתות בנתניה".


 

תודה לאחי היקר על ההפתעה ,וכמובן למי שאחראית על העוגה המושלמת שאין שניה לה!! @moshe_arbiv_ @osher_harari

A post shared by Eran Leviערן לוי99 (@eranlevi99) on

 

Happy b-day my sunshine ! Love you so much and wish you all best in the world!!! ❤️ #מזלטובחייםשלי @eranlevi99

A post shared by Lironkahlon (@kahlonliron) on

 

✨night out ✨ @moriya_shalom_brand

A post shared by Lironkahlon (@kahlonliron) on

✨SUNSHINE✨ #shabbatshalom #שמשזהאושר pic by @ofir_keisar

A post shared by Lironkahlon (@kahlonliron) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי