אל תחמיצו: שי זהבי ערכה מסיבת הפתעה מטורפת לערן!

ערן זהבי, שי זהבי
ערן זהבי, שי זהבי | אודי ציטיאט

המשפחה והחברים הוטסו לסין, ביניהם פאר טסי ורגב הוד שגם על תקן אורחים הקפיצו את הנוכחים בגוואנגז'ו ואשתו שי - שדאגה להכל - סידרה שאפילו הזמר האהוב על EZ7 יתייצב כולל כל הצוות

(גודל טקסט)

ערן זהבי חגג ביום שישי את יום הולדתו ה-31 והיום (ראשון) התייצבה קבוצתו גוואנגז'ו RF דרבי נגד היריבה העירונית החזקה אברגרנדה בראשות הכוכב הברזילאי פאוליניו ששב אחרי תקופה בברצלונה. אמנם זהבי הבקיע מפנדל וגם סיפק בישול גאוני, אך לצערו קבוצתו הפסידה 4:2. בסיום המשחק הופתע הליגיונר על ידי קבוצת חברים ואוהדי, כולם הגיעו במיוחד למסיבת הפתעה לרגל יום הולדתו שארגנה לא אחרת מאשתו, שי.

בין האוהדים הנרגשים היה גם הפרשן הכלכלי הוותיק נחמיה שטרסלר שהעניק לזהבי מתנה מקורית – ספרו האחרון שנקרא כמובן "שלא יעבדו עליכם". שטרסלר גם בירך את זהבי כשאמר: "בלי כוונה הוא הפך להיות איש יחסי הציבור מספר אחת של ישראל בסין".

מסיבת ההפתעה התקיימה מיד בסיום הדרבי ויצאה במקרה בתאריך יום ההולדת של החבר הטוב, טל בן חיים. לא תאמינו כמה חברים מהארץ הגיעו לחגוג עם זהבי בסין, שמות כמו פאר טסי ורגב הוד שהוזמנו לאירוע, חבריי ילדות של ערן מראשון לציון וכמובן גם אבי אחיו. על ההפקה המושקעת כאמור הייתה אחראית מיסס זהבי, שהחליטה להפתיע את הגבר שלה והטיסה במיוחד מארץ הקודש את הזמר האהוב על בעלה, רן שפיר.

טסי והוד אמנם הגיעו כאורחים, אך כמתבקש ביצעו גם הם שיר או שניים. ההפתעה הגדולה של הערב הייתה ללא ספק הכפיל של טל בן חיים ואחד הזמרים הכי אהובים על כוכבי ליגת העל, רן שפיר שהראה ביחד עם זהבי ושלל המוזמנים, איך חוגגים יום הולדת בסגנון ישראלי קלאסי. מסתבר שזמר אורח זה לא רק ה-דבר בחתונות, אלא גם במסיבות הפתעה. תשאלו את שי זהבי. שיהיה במזל ויאללה בלאגן!


ערן זהבי על הכתפיים אחרי הדרבי (אינסטגרם)


שפיר וזהבי עושים שמח במסיבת ההפתעה (אינסטגרם)


שי זהבי עם אבי, אחיו של ערן (אינסטגרם)



מתנה מכובדת ליום הולדתו. ערן זהבי (אינסטגרם)



גם רגב הגיע לסין וכיכב עם המיקרופון (אינסטגרם)


שי זהבי דאגה למסיבת הפתעה סופר מושקעת! (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי