פמלה אנדרסון במסר רומנטי לאדיל ראמי‎

פמלה אנדרסון
פמלה אנדרסון | AFP

השחקנית האמריקאית שצפויה להינשא לזוכה גביע העולם הטרי דיברה ברשת פוקס על מערכת היחסים הקודמת שלה עם ג'וליאן אסאנג' וטוענת כי השניים עדיין בקשר. האם הבלם הצרפתי יכול להרגיש בטוח?

(גודל טקסט)

רק לפני כשבוע סיפרנו לכם על דיווחים שרצים בתקשורת האמריקאית והאנגלית לפיהם השחקנית ההוליוודית, פמלה אנדרסון צפויה להינשא לבן הזוג זוכה גביע העולם, אדיל ראמי הצרפתי, והנה הקנדית-אמריקאית שוב בכותרות. השחקנית והפעילה דיברה בראיון לרשת פוקס על מערכת היחסים הקודמת שלה עם הדובר והעורך הראשי של אתר ויקיליקס, ג'וליאן אסאנג' ועל הקרבה שאיחדה ביניהם. "בחיים שלי יש רגע שפירושו לפני ואחרי: הרגע שבו פגשתי את ג'וליאן במהלך שנת 2016 ובשנתיים אלו היחסים שלנו התחזקו עד כדי כך שהיה בינינו קשר רומנטי" סיפרה פמלה בראיון.

כיום גם כשהשניים כבר לא יחד, אנדרסון מרגישה צורך לדבר על האוסטרלי שגר בשגרירות אקוודור באנגליה, ורק לפני יומיים התבקש לעזוב את המבנה הדיפלומטי על ידי נשיא אקוודור החדש. השחקנית הבטיחה כי הוא "הפליט המפורסם והפוליטי ביותר בהיסטוריה", ואישרה כי הם עדיין בקשר והם מאוחדים על ידי "יחסים אישיים". "אנחנו מאד קרובים ואין לו מערכת יחסים עם אף אחד כמו שיש לו איתי", אמרה בראיון.

למרות ההצהרות והתשוקות שבהן מדברת אנדרסון על אסאנג', נזכיר לכם שהגבר של חייה כרגע הוא אדיל רמי בן ה-32. מערכת היחסים שלה עם הבלם שזה עתה הוכתר לאלוף העולם, יכולה להגיע לפרק חדש בחיים עם חתונה עתידית. הדיבורים על חתונה נמצאים בכותרות כבר כמעט שבועיים, אם כי איש מהם לא אישר או הכחיש שום דבר כרגע, עד לסטורי שהעלתה כוכבת משמר המפרץ הנצחית בת ה-51. "בקרוב ביחד", אנדרסון כתבה על גבי תמונה של ראמי בסטורי שהעלתה לפני מספר שעות, דבר לא אופייני לכוכבת שהעדיפה ביחד עם בן הזוג לשמור על מרחק ברשתות חברתיות עד לרגע זה.

אחרי הבילד אפ הזה, אנחנו עדיין מחכים לתמונה משותפת של השניים אולי מהיציע של מרסיי, ואולי מישהו מהם כבר ייאשר את השמועות לגבי האירוסין?!



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי