הכירו את הרקדנית שגנבה לגיא חיימוב את ההצגה

עדי ברזילי
עדי ברזילי | מסך

מכבי חיפה בחרה לקדם את החתמת השוער דרך "אתגר הקיקי", סרטון שבמהרה הפך ויראלי בזכות רקדנית יפהפייה בת 21 שלקחה את כל הפוקוס. אז מי את עדי ברזילי? לירון שרון שוחחה איתה על הכל

(גודל טקסט)
לפני יומיים, כשעדי ברזילאי, רקדנית חיפאית בת 21, קיבלה טלפון ממנהלת הסטודיו בו היא רוקדת ומלמדת, היא לא ידעה איך יצא אתגר "הקיקי" אותו התבקשה לבצע לצידו של השוער גיא חיימוב, הרכש הנוצץ של מכבי חיפה אותה היא אוהדת. "לא ציפיתי שזה ישבור ככה את הרשת וזה ממש כיף. אני מקבלת בעיקר תגובות טובות ופרגונים – הרוב מגברים, לא אשקר – שהווידאו יצא ממש מגניב. גיא זרם בריקוד ויצא מעולה".


החיפאית רוקדת מגיל 3 וכיום מלמדת מחול בסטודיו "just dance": "יש לנו נבחרת תחרותית בסטודיו ובשנתיים האחרונות אנחנו המעודדות הרשמיות של מכבי חיפה בכדורסל וגם זכינו מקום ראשון בתחרויות של המעודדות מכל המדינה בתואר 'מעודדות המדינה'. כנראה זאת הסיבה שהחליטו לפנות אלינו ממועדון הכדורגל של חיפה. שלשום קיבלתי טלפון מגפן, מנהלת הסטודיו, הכל קרה בדקה ה-90. ביקשו ממנה רקדנית לאתגר הקיקי עם השיר החדש של דרייק. הגעתי, צילמנו וזה מה שיצא".


איך היה ללמד את גיא חיימוב לרקוד? "האמת שאני מלמדת גם בנים בסטודיו, אבל טיפה מוזר ללמד בחור בן 30. כל הכבוד לו שהוא הוכיח לכולם שגם גברים יכולים ויודעים לרקוד. העבודה עם גיא הייתה אחלה, הוא בחור מקסים והוא לגמרי זרם בריקוד והיה מצחיק. אני מאחלת לו המון בהצלחה בחיפה ואני מקווה שתהיה לנו עונה טובה ומוצלחת".


 

Summer lover

A post shared by adi_barzilay (@adi_barzilay) on



 

A post shared by adi_barzilay (@adi_barzilay) on



ברזילי גם סיפרה על אהבתה למכבי חיפה: "גדלתי בבית על מכבי חיפה בכדורגל. אבא שלי תמיד אהב כדורגל ואני גדלתי על צרחות וטירוף בערבים של משחקי. 'ירוק עולה' רץ חזק אצלנו בבית. נכון, הייתה לנו עונה על הפנים ואני מקווה שהעונה הקרובה תהיה יותר מוצלחת ושיביאו לנו הרבה כבוד. אני מקווה שגיא גם יעזור במאמץ. עם העבודה שלי קשה להגיע למשחקים כי אני 24/7 רוקדת ומלמדת, אבל כשהייתי צעירה הייתי הולכת הרבה עם המשפחה. בשנתיים האחרונות התאהבתי גם בכדורסל. העבודה שלנו זה בפסקי זמן, אז בין לבין את שקועה במשחק. חוץ מזה, גם שיחקתי כדורסל כשהייתי צעירה אז אני מתה על זה. מה הגובה שלי? 1.70 מטר".


ברזילאי משוחררת כבר שנה אחרי ששירתה בפיקוד העורף בסטטוס "ספורטאית פעילה" ולכן יצאה כל יום הביתה כדי לרקוד. "יש לנו הרבה סניפים של הסטודיו בחיפה עם משהו כמו 700 תלמידות ובעיני זאת העבודה המושלמת כי אני נהנית מכל רגע".


 

A post shared by adi_barzilay (@adi_barzilay) on



ומה עם זוגיות? תתאכזבו לדעת שהיא תפוסה: "יש לי בן זוג כבר חמישה חודשים, חייל, גם אוהד את מכבי חיפה כמובן. הוא פרגן לי בטירוף ואהב ממש את הסרטון וחושב כמוני שיצא מהמם".


לסיום, סיפרה לנו ברזילי על החלום הגדול: "מקווה שנמשיך לשתף פעולה עם מכבי חיפה ושאולי נוכל להופיע בזמן משחקים. החלום שלי הוא להמשיך לרקוד, להתפתח, ללמוד וליהנות ממה שאני עושה".


 

 

A post shared by adi_barzilay (@adi_barzilay) on



 

Kissed by the sun

A post shared by adi_barzilay (@adi_barzilay) on



 

 

A post shared by adi_barzilay (@adi_barzilay) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי