צפו: איזה ספורטאי צמרת רקד בטירוף בהופעה של שאקירה?

שאקירה וג'רארד פיקה
שאקירה וג'רארד פיקה | אינסטגרם

הזמרת המשיכה במסע ההופעות שלה הפעם בטורנטו שבקנדה כשלא אחר מאשר הטניסאי רפאל נדאל נצפה רוקד ונהנה בהופעה, מה שהזכיר את ההיסטוריה של השניים בה השור הספרדי לקח חלק בקליפ Gypsy של הזמרת

(גודל טקסט)
שאקירה כובשת את העולם עם סיבוב ההופעות שלה "אל דוראדו" שחורש על הפלאנטה ואמש (רביעי) הגיעה האימפריה הקולומביאנית לטורונטו, קנדה, ושוב זכתה לביקור של מגה סלב אצלה בקהל. אז לא, לא מדובר בפיקה, בעלה והבלם הפרטי שלה, וגם לא בקורל סימנוביץ' – רוברטו שלנו, שנצפתה מפזזת בהופעה האחרונה שלה בברצלונה. הפעם, מדובר באחד הספורטאים האהובים והמרוויחים בעולם, והוא דווקא לא קשור לכדורגל.


האורח המיוחד של שאקירה היה לא פחות מאשר רפאל נדאל. שחקן הטניס נכח באירוע שנערך בסקוטיאבנק ארנה בעיר הקנדית ונלכד על ידי צוות ההפקה של הזמרת במהלך ההופעה, כשהוא נהנה מהמופע, שר ורוקד ממקומו באיצטדיון. "לרפא נדאל יש כמה תנועות!", כתבה שאקירה בוידאו שפירסמה בסטורי שלה. הסיבה להימצאות של הטניסאי הספרדי בטורונטו, היא השתתפות בטורניר גביע רוג'רס, שם יישחק הערב נגד יריב צרפתי.


בלי קשר, למי שלא יודע, רפא הוא מעריץ מושבע של הקולומביאנית ולשניים מערכת יחסים ארוכת שנים. לפני שהיחסים של ג'רארד פיקה ושאקירה היו ידועים, הזמרת הקולומביאנית שיתפה פעולה עם השור ממאיורקה, הרחק מהופעות חיות וממגרשי הטניס. זה היה בשנת 2010, כאשר נדאל השתתף בקליפ Gypsy של הזמרת, שם שיחק את מושא אהבתה. כנראה שיש לשאקירה פטיש לספרדים.  









נדאל ושאקירה (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי