אימו של רונאלדו בסכסוך עם ג'ורג'ינה רודריגז ולא שוכחת את אירנה שייק

אמא של רונאלדו
אמא של רונאלדו | Instagram

דולורס אביירו גונת את אור הזרקורים עם פעילות מוגברת באינסטגרם, בין השאר עם לייק לתגובה שיצאה כנגד בת זוגו של הכוכב ועם מעקב אדוק אחרי הדף "אירינה נגד ג'ורג'ינה"

(גודל טקסט)

בעוד כריסטיאנו רונאלדו וזוגתו, הדוגמנית הספרדייה ג'ורג'ינה רודריגס, כובשים את התקשורת האיטלקית מאז מעברו של הפנומן ליובנטוס, הבוקר (חמישי) אמו של רונאלדו, דולורס אביירו, גונבת את אור הזרקורים. מסתבר כי יש שחר בשמועות על היחסים הגרועים בין אמו של הפורטוגלי לבין כלתה באופן ממש לא מפתיע. כמעט לפני שנה פורסם בעיתונות הפורטוגלית על היחסים המתוחים בין השתיים ומאז לא הפסיקו להתעסק בכך ללא כל הוכחה ממשית עד לשעות האחרונות. נראה כי הפעולות של מאמא רונאלדו באינסטגרם מסגירות את העובדה שהיא לא מתה על זוגתו של בנה, וזה בלשון המעטה.

אביירו הייתה אמורה להגיע לאיטליה להיות לצידו של בנה, אך בעקבות מחלה ביטלה את הגעתה. בלי קשר, היא עשתה לייק על תגובה שקיבלה באינסטגרם, עצה ממשתמש בו הוא תוקף ישירות את רודריגס: "דולורס, תחזרי לצדו של כריסטיאנו, אל תתן לפרה הספרדית להשתלט על האימפריה של הבן שלך". את המסר שכתבו לה היא "אישרה" במתן לב שנוי במחלוקת. אאוץ'.

על פי התקשורת הפורטוגלית, אביירו לא אהבה את הצעד של רונאלדו בעזיבתו את ריאל מדריד וחתימתו ביובנטוס, כי טורינו רחוקה ופחות נוחה עבורה מאשר מדריד, והיא הרבה יותר "מתעצלת" לבקר את בנה ונכדיה שם. מצידו השני של המטבע היתה הדוגמנית הספרדייה של רונאלדו, שהיתה מאושרת כמותו לקראת השלב החדש בחייהם, ונראה כי זו סיבה נוספת להתרחקות ביניהם.

מעריציה של רודריגס יצאו מיד להגנתה. דוגמה לכך היא פרסום של משתמשים, אחד כתב: "אני מקווה שזו טעות, ג'ורג'ינה ראויה ליותר כבוד", הגיב על הלייק השנוי במחלוקת של אביירו. ואם זה לא מספיק, מסתבר שדולורס גם לא שכחה את האקסית המיתולוגית של הבן שלה, הדוגמנית הרוסייה המהממת, אירינה שייק. בנוסף ללייק של האם הפורטוגלית כנגד ג'ורג'ינה רודריגס, בימים האחרונים הוכיחה כי היא ממש לא שכחה את הרוסייה.

מסתבר שלחברה הקודמת של בנה ולנוכחית יש דף מעריצים שנקראה "אירינה נגד ג'ורג'ינה", ולא רק שמאמא רונאלדו היא עוקבת אדוקה, היא גם לא מתביישת לתת בלייקים לתמונות של שייק באופן סיסטמטי! רק אתמול, תמונה שכבשה את ליבה הייתה של האקסית עם בתה לאה, שכמובן קיבלה ממנה לייק שמן. מנהל הדף לא נשאר אדיש וכתב לה: "דולורס אני שמח שאת אוהבת את הדף שלי. מעניין אם את אוהבת ככה גם את דף המעריצים של הבן שלך!" צרות בגן העדן…


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי