צפו בהצעת הנישואין של חלוץ מכבי חיפה

שון ויסמן
שון ויסמן | אינסטגרם

שון וויסמן, החלוץ הצעיר של הירוקים, הצטרף לטרנד שפוקד את שחקני ליגת העל בקיץ הנוכחי וכרע ברך בפני חברתו עדן מרקוביץ' באירוע חגיגי שערך בנוכחות משפחה וחברים קרובים

(גודל טקסט)
רמי גרשון, חגי גולדנברג, אריק ינקו, טל כחילה ובן רייכרט הם שחקני ליגת העל שהציעו נישואין בפגרה הנוכחית, וכעת מצטרף אליהם נציג נוסף של מכבי חיפה, שון וייסמן. אחד משחקני ההתקפה הצעירים והמבטיחים בארץ, הוא השישי לכרוע ברך הקיץ הזה ולהחליף את הטייטל "למאורס". ההצעה התרחשה אמש (רביעי) כשוייסמן הציע לבת הזוג שלו, עדן מרקוביץ' להיות אשתו, אחרי שענד לה טבעת מהממת על האצבע.


וויסמן בן ה-22 עשה את המהלך בדומה ללא מעט מחבריו הכדורגלנים בנוכחות משפחה וחברים קרובים, באמצעות שלט בלונים ענק עם הכיתוב "התינשאי לי" והצליח להפתיע את חברתו, שפרצה בבכי ברגע שראתה את ההמון והבינה מה תיכנן לה החלוץ הפרטי שלה. וייסמן שלף את הטבעת וזכה לאיי דו מאוד מקורי: "ברור" השיבה לו עדן שבקרוב תהפוך לגברת וייסמן בעצמה.


חשבונות האינסטגרם של השניים מוצפים בתמונות וסרטונים מהרגע המרגש, והכלה לעתיד כתבה: "לא מצליחה לעכל! מגיל 15 אתה אומר לי תמיד את שלי ואנחנו נתחתן. אם אני עוצמת את העיניים מספיק חזק, אני מצליחה לדמיין את הרגעים האלה שהיית אומר לי כל הזמן כשהיינו ילדים… מאז היית ונשארת האהבה הכי גדולה שלי, הלב שלי, העוגן שלי, ועכשיו גם המשפחה שלי". החלוץ בחר לשתף תמונות מהרגע המאושר עם ציטוט משיר של עומר אדם: "אחרי כל השנים איתה, תמיד תהיי לי יחידה עד סוף ימיי אתן לך הכל. היא אמרה כן"!! שיהיה במזל טוב וברוך הבא למועדון המאורסים לשנת 2018.






 

My Everything

A post shared by שון וייסמן (@shonweissman9) on



 

אחרי כל השנים איתה, תמיד תהיי לי יחידה עד סוף ימיי אתן לך הכל!!! She said YES

A post shared by שון וייסמן (@shonweissman9) on



 

תודה לקב"ה על הכל בחיי!!! החבר הכי טוב שלי בעולם..עוד לא מעכלת. ככל הנראה אני הבחורה הכי מאושרת עלי האדמות!!!!!

A post shared by וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ (@edenmarkovich) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי