איך הפתיעה נטע אלחמיסטר את רמי גרשון?

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | צילום: אינסטגרם

הבלם מחליף ממש היום קידומת וחוגג 30 קיצים. החצי השני שלו בת ה-24, הקדימה מעט את החגיגה והפיקה לו סוף שבוע מתוק

(גודל טקסט)
רק לפני מספר ימים סיפרנו לכם על תאריך החתונה שקבע הזוג המלכותי של מכבי חיפה, רמי גרשון וארוסתו היפייפיה, הדוגמניתוהיזמית נטע אלחמיסטר, אך קודם כל, יש יום הולדת שצריך לחגוג. השניים יחליפו נדרים ביום חמישי ה-13 ביוני 2019, והנה הבלם מחליף ממש היום קידומת וחוגג 30 קיצים. החצי השני שלו בת ה-24, הקדימה מעט את החגיגה והפיקה לו סוף שבוע בטעם מתוק במיוחד.


ביום חמישי האחרון הגיעו גרשון ואלחמיסטר למלון סטאיי כנרת, שם דאגה המהממת לחדר מקושט, עמוס בלוני יום הולדת והמספר30, פירות, שמפניה, מרפסת לנוף המשגע של הכנרת, פלוס בריכה פרטית רק עבורם. חוץ מזמן איכות רומנטי, מספר חברים שלהזוג כולל הסוכן של אלחמיסטר, שי אביטל, הגיעו לביקור ולבילוי של שבת ופגשו את הזוג בכנרת. החבורה נהנתה משיט בספידבואט עם אטרקציית מים אהובה במיוחד באזור – אבובים.


אם חשבתם שזה הסוף, אז ממש לא. גרשון ואלחמיסטר שבו לדירתם שמשקיפה על איצטדיון סמי עופר, ושם חיכתה לבלם הפתע המרגשת, המשפחות והחברים הקרובים הרעיפו אהבה על ילד היום הולדת. ממש דז'ה וו מחגיגות יום הולדת 24 של הדוגמנית,מחודש אפריל האחרון. "הילד בן 30" כתבו לגרשון על עוגת השוקולד ועם החלפת קידומת בסטטוס מדהים כמו שהוא נמצא בו,אפשר לאחל לו שרק ימשיך ככה. חוץ מהחגיגה והאירוסין, כל שנותר זה לאחל לשחקן עונה מוצלחת עם קבוצתו, שהערב תדע האם היא מעפילה לחצי גמר גביע הטוטו לאחר המשחק בין מכבי נתניה לבני סכנין.


 
צילום מסך מאינסטגרם





 
צילום מסך מאינסטגרם





  צילום מסך מאינסטגרם




 

Happy birthday my love @ramigershon5

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on


 

לא ייאמן היא אמרה לי כן She said yes

A post shared by Rami Gershon (@ramigershon5) on



 

Pool time

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי