אחרי שני בנים, משפחת עטר מצפה לנסיכה

עדי עטר סטורי
עדי עטר סטורי | Instagram

עדי, אשתו המהממת של אלירן, נמצאת בחודש השישי להריונה והפעם מדובר בבת. התמונה המשותפת והקשר למשה פרץ - הכל בפנים

(גודל טקסט)
זה נכון שהקשר המשפחתי של משה פרץ לליגת העל הוא בכלל לחלוצה החדש של מכבי נתניה, שובל גוזלן, שהוא גיסו של הזמר, אך זה לא מפריע לעובדה שלפרץ יש חלוץ אחר מליגת העל שתופס משבצת של חבר קרוב וזה לא אחר מאלירן עטר.


אמש (שני) נפגשו השניים בחתונה של חבר משותף בנמל תל אביב, והפגינו את חיבתם אחד לשני בתמונת אינסטוש פוטוגנית במיוחד שעלתה בחשבונות של עטר ופרץ וזכתה לאלפי לייקים ותגובות. בזמן שהתמונה של החברים משכבר הימים, עוד מימיו של עטר בבני יהודה, גורפת עניין רב, מי שתפסה את תשומת ליבו של המדור היא אשתו היפייפיה של החלוץ עדי, שהציגה הריון מהמם בחודש שישי.


לזוג התל אביבי שני בנים, דניאל דוד בן השלוש ונהוראי בן השנתיים וכעת פעם שלישית גלידה, משפחת עטר מצפה לנסיכה קטנה! עוד לא בת 30, עדי נראתה מיליון דולר בשמלת מיני שחורה שהציגה בטן קטנטנה שהרבה נשים היו חולמות עליה, על אחת כמה וכמה בסיבוב השלישי. הזוג עטר כאמור לא מתראיין ולא אוהב להימצא באור הזרקורים, לכן הפלטפורמה של האינסטגרם מספקת לאוהדים והמעריצים טעימה מהחיים של שחקנה של מכבי תל אביב ומשפחתו.



אחרי התמונות שפירסמו אתמול אפשר לומר חד וחלק: מדובר באחד הזוגות היפים של הכדורגל הישראלי, וכנראה שהנסיכה לבית משפחת עטר, צפויה לקבל יופי של גנים. אגב, בשנת 2015, כשהשניים התחתנו, אותו חבר יקר, משה פרץ, הופיע בחתונתם ועשה הרבה שמח לעטר ושחקני מכבי חיפה, שם שיחק באותה התקופה. אולי הסיבוב הבא שיפגיש בין השניים על הבנה יהיה בבריתה של בייבי עטר העתידית.

 
 

 

A post shared by @eliranatar16 on

 

פשוט אוהבת אותו @eliranatar16 ❤️

A post shared by קוסמטיקאית מוסמכת P.M.E (@adi_atar_cosmetic) on

 

Wedding L&E Dress by @ortalipale_boutique #רקבשמחות #אחשלנומתחת

A post shared by קוסמטיקאית מוסמכת P.M.E (@adi_atar_cosmetic) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי