חגיגות ה-30 של רמי גרשון בשיאן

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון
נטע אלחמיסטר, רמי גרשון | אינסטגרם

אחרי סוף שבוע מפנק שארגנה ארוסתו נטע אלחמיסטר ומסיבת הפתעה, הגיעה גם החגיגה לצד כל חבריו ממכבי חיפה, נשותיהן וכמובן החברים הטובים. מאור ומירן בוזגלו, נועה בני ועוד רבים וטובים הגיעו לשיר איתם קריוקי

(גודל טקסט)

ביום ראשון האחרון החליף בלמה של מכבי חיפה, רמי גרשון, קידומת וחגג את יום הולדתו ה-30. כבר סיפרנו לכם על סוף השבוע המפנק שארגנה לו ארוסתו, נטע אלחמיסטר, במלון סטאיי כנרת ועל מסיבת ההפתעה המוקדמת שהתקיימה במוצ"ש בדירתם החיפאית, לשם עלו לרגל המשפחה והחברים הקרובים, אך מסתבר שזה ממש לא הסוף לחגיגות.

אמש (שלישי) הגיעו שחקני מכבי חיפה למתחם "מיאון דה מייק" שבעיר ושם חיכתה לגרשון חגיגת ענק שכללה את אחד התחביבים האהובים על השחקן: קריוקי. ללא ספק – אם לא היה בוחר בקריירה של כדורגלן, יש שיאמרו שהבלם חובב הסילסולים היה פוצח בקריירת זמרה. לפי שלל הסרטונים והתמונות נראה כי גרשון היה צמוד למיקרופון אמש, שר סולו, עם החברים ואפילו הקדיש שיר שלם, "הלב שלך בממתינה", לאהובתו הדוגמנית.

חוץ מכל הכיף הזה, עוגה סופר מושקעת ומושחתת הוכנה במיוחד עבור הבלם וכללה, איך לא, כדור כדורגל בפסגה, וגם כתר. הגיעו להרים לגרשון: כל שחקני מכבי חיפה ונשותיהם שנהנו ממסיבת קריוקי בצבעי ירוק-לבן, מאור ומירן בוזגלו שלמרות העזיבה לא היססו והגיעו לכבד את החבר הקרוב של מאור ב-15 השנים האחרונות, חברותיה של אלחמיסטר דוגמת השותפה נועה בני שעשתה את כל הדרך מהמרכז ועוד רבים וטובים. כוכב הערב היה כמובן ילד היום הולדת שלא הצליח להוריד את החיוך מהפנים. שיהיה במזל!


רמי גרשון ונטע אלחמיסטר מציגים את העוגה המושחתת (אינסטגרם)


בוזגלו כבר לא במכבי חיפה, אבל לחבר הטוב הוא הגיע לפרגן (אינסטגרם)



החברה הטובה נועה בני הגיעה לברך את אלחמיסטר (אינסטגרם)


גם מירן בוזגלו, גיל קהת ועוד רבות וטובות הגיעו לחגוג (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי