הטייטל החדש של אייל גולן

אייל גולן
אייל גולן | אינסטגרם

זמר העשור ונשיא הכבוד של הפועל מרמורק הגיע אמש למסיבת בריכה של איש העסקים ישראל אור והיה אמון על המוזיקה, כשהפגין לאורחים את כישורי הדיג'יי שלו והוכיח שהוא הרבה מעבר לזמר

(גודל טקסט)
זמר, נשיא כבוד של מועדון כדורגל, ועכשיו גם דיג'יי. כל כך הרבה כובעים לבן אדם אחד, ככה זה שקוראים לך אייל גולן. רק בשבוע שעבר חגג זמר העשור ונשיא הכבוד של הפועל מרמורק את בת המצווה של ביתו אלין באירוע עמוס משתתפים בהפקתה של אירית רחמים, ואמש הפגין את כישורי הדיג'יי שלו במסיבת בריכה בביתו התל אביבי של איש העסקים, ישראל אור.

כן, מדובר באקס הטרי של קסניה טרנטול שהייתה צמודה אליו בשנה האחרונה ואמש (שלישי) ערך מי שחזר לשוק הרווקים מסיבת בריכה אליה הגיע גולן, והחברים הטובים חיים ודויד רביבו, דודו כהן מעפולה שמאז ומתמיד מעריץ את זמר העשור, ואף התרגש לשתף את עוקביו בכישורי התקלוט של "אייל גולן המלך" על פי דבריו של בוגר הריאליטי גולסטאר מקסיקו. חוץ מלעלות לתקלט, גולן הציג גזרה חטובה בבגד ים שגורמת לשאלה "אז איך הוא עוד רווק" לצוץ ולהעלות במדור התהיות.

 
 

בזמן שהוא שומר על יחסים טובים עם גרושתו אילנית לוי והאקסית האחרונה רוסלנה רודינה, אנחנו כבר חושבים מי הבאה בתור שתתפוס את ליבו של מלך הזמר הים התיכוני ואחד מחובבי הכדורגל הגדולים בארץ. עד שזה יקרה, גולן וחשבון האינסטוש שלו ממשיכים לנוע בצעדי ענק אל עבר מיליון עוקבים כשכעת עומד הזמר על 547 אלף עוקבים, המספר הגבוה בקרב הזמרים בארץ. 



אייל גולן (אינסטגרם)

אייל גולן לצד חיים רביבו (אינסטגרם)

אייל גולן (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי