באיזה פרס זכה עמרי בן נתן באליפות אירופה?

עמרי בן נתן
עמרי בן נתן | אלבום פרטי

במשך שמונה שנים הוא לא מתחרה, אבל מי שכבר מזמן הפך מיוצא האח הגדול לאחד הכוכבים בביצה שלנו הוכיח פעם נוספת כי בוויקבורד קשה להכניע אותו והוא סיים במקום הרביעי והמכובד. הזכייה האמיתית? החברה עדן פינס!

(גודל טקסט)
אליפות אירופה בוויקבורד לגברים התקיימה אתמול (רביעי) במילאנו והנציג הישראלי שלנו, עמרי בן נתן, עושה חייל. אחרי שמונה שנים שלא התחרה, אלא רק אימן את "הנבחרת הכי טובה בעולם" לדבריו, העפיל הגולש לגמר ולבסוף סיים במקום הרביעי והמכובד. לאחר התחרות פרסם הגולש, המאמן ובוגר האח הגדול פוסט ובו הצהיר: "אז סיימתי מקום רביעי באירופה והדבר הראשון שעולה לי לראש, שאני כבר מזמן זכיתי במקום הראשון בעולם".


אם לא הבנתם, בן נתן מתייחס לבת הזוג שלו, הדוגמנית בת ה-21 עדן פינס, שהיא עבורו הפרס הכי גדול שקיים, אפילו יותר מענף הספורט שהוא כל כך אוהב. כזכור בן נתן היה מאורס לקסניה טרנטול, והשניים נפרדו עוד לפני שקבעו תאריך לחתונה. רק לפני כחודשיים יצאו הגולש והדוגמנית הצעירה לאור עם הזוגיות הפורחת שלהם ומאז הם בלתי ניתנים להפרדה. לתחרות הוויקבורד שהתקיימה במילאנו כאמור הגיע בן נתן ללא החצי השני שלו, שנמצאת לא רחוק ממנו, בלונדון לצורך צילומים, ולמרות המרחק, אי אפשר להתעלם מהאהבה המטורפת שחולקים השניים.


האקסית, שיצאה עם ישראל אור עד לפני מספר שבועות, כבר שוב רווקה, אך זה לא משנה את העובדה שבן נתן בן ה-32 נראה מאוהב עד למעל הראש באיט גירל המתולתלת שלו. על הפוסט המרגש קיבל הגולש שלל תגובות רומנטיות ואוהדות ונראה שמערכת היחסים בין השניים מתעצמת משבוע לשבוע. כזכור את פינס רובנו זוכרים מהקמפיין המשותף לרשת הסלולרית "סירין" של משה חוגג, אז זכתה הדוגמנית להצטלם לצידו של לא אחר מליאו מסי. או שאולי הוא זכה?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אז סיימתי מקום רביעי באירופה … והדבר הראשון שעלה לי לראש שאני מזמן כבר זכיתי במקום הראשון בעולם!! @edenfines

A post shared by Omri Ben Natan עמרי בן נתן (@omribennatan) on










 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בגן העדן הקטן שלי

A post shared by Omri Ben Natan עמרי בן נתן (@omribennatan) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי