צפו: ברוקלין בקהאם נופל מעץ במהלך חופשה

משפחת בקהאם מתחלפת באולד טראפורד
משפחת בקהאם מתחלפת באולד טראפורד | צילום: AFP

בנו של כדורגלן העבר הבריטי ניסה לטפס על עץ במהלך חופשה משפחתית בבאלי אינדונזיה. לרוע מזלו, אביו היה שם כדי לתעד את הנפילה ברשתות החברתיות

(גודל טקסט)
משפחת בקהאם, המשפחה הכי ברת מזל בכדורגל העולמי, מבלה בימים אלו כחלק מחופשת הקיץ המסורתית שלה בבאלי, אינדונזיה. דיוויד, ויקטוריה וארבעתם ילדיהם, ברוקלין, קרוז, רומיאו והרפר הקטנה, נהנים מהנופים המטריפים של "אי האלים" ושלל פעילויות כמו טיולים בחיק הטבע, שיט על סירות מירוץ, שיעורי בישול וביקור הילדים המקומיים בבתי הספר. כשמטיילים עם ארבעה ילדים אין רגע דל, אבל ההורים המפורסמים לא ציפו שהרגע המסוכן יגיע דווקא מכיוונו של בנם הבכור בן ה- 19 שהחליט שלטפס על עצים זה דבר מגניב. 

אבא בקהאם ביקש מבנו לוותר על הרצון לטפס על עץ גבוה כדי לקטוף קוקוסים לכל המשפחה, אבל ברוקלין העיקש החליט בכל זאת לטפס ואף הצליח לקטוף אבל מעד ונפל בעוד אביו מתעד כל רגע. כדורגלן העבר העלה לסטורי שלו תמונה של בנו נופל מעץ וכתב "אבא תמיד צודק". כנראה שהמשפחה לא התרגשה מההתרסקות של ברוקלין שהחליט לאחר מכן לטפס שוב (!) עם אחיו קרוז על מנת להשלים את המשימה. לבסוף, אמא ויקטוריה שיתפה גם היא והתגאתה בבן שלה שלא רק קטף ופתח את הקוקוסים בעצמו, אלא הכין אפילו את הקשים לבד! 

"מי ידע שיש לך כזה כישרון לקוקוסים?" פירגנה האם הבריטית. עד שיגיע להישרדות, לא קשה לראות שאמנם הבן הבכור פחות בקטע של כדורגל אבל הוא ירש אהבה אחרת מאביו, את האהבה לקעקועים. למרות גילו הצעיר, יורש העצר מלא קעקועים מסיביים למדיי, ונראה לנו שזו רק ההתחלה. כזכור, החיים הפרטיים של ברוקלין עלו לכותרות לאחרונה משתי סיבות, האחת היא שהוא נשר מלימודי הצילום בניו יורק, שבשבילם עזב את המשפחה שלו באנגליה. השניה, הפרידה המתוקשרת מקלואי גרייס מורץ, שמיד אחריה הוא נראה מתנשק בפומבי עם הדוגמנית לקסי ווד. 

כעת, הבייבי הראשון של הזוג המלכותי נופש עם אחיו והוריו ועוזר לאלבום המשפחתי של הבקהאמים, לנקר עיניים ולגרום לכולנו לרצות ארבעה ילדים. או שלא? 




 (אינסטגרם)

(אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי