שיר אלמליח בקמפיין עם אוהד מכבי ת"א

שיר אלמליח
שיר אלמליח | אינסטגרם

אלמליח בת ה-28, שממשיכה לככב כפרזנטורית רשת "לי קופר" לצד מאור בוזגלו, הצטלמה הפעם לצידו של דוגמן אחר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
אין שקט בגזרתה של שיר אלמליח, האקסית המיתולוגית של אלרואי כהן ואחת הדוגמניות האהובות בישראל. אלמליח בת ה-28, שממשיכה לככב כפרזנטורית רשת "לי קופר" כבר שנה שנייה ברציפות, משמשת כפנים של רשת הביגוד לצידו של לא אחר ממאור בוזגלו. אלא שהפעם צילומים לוהטים נערכו אמש (ראשון) לצידו של דוגמן אחר, ולא סתם, אוהד חזק של מכבי ת"א.


הדוגמן הצעיר יובל ביטון, בן 19 שחי את סיפור הסינדרלה של כל צעיר שחולם לעשות את זה בעולם האופנה הגלובלי, לוהק בשנה האחרונה לתפקיד הגברבר שצועד על מסלול התצוגה של בית האופנה האיטלקי דולצ'ה וגבאנה. מדימונה – היישר לבירת האופנה מילאנו, מה שמשותף לו ולאלמליח, שרגילה להיות על קו ישראל-מילאנו בעצמה וגדלה גם היא בפריפריה אחרת, קצרין. ביטון בכלל חולם להיות שחקן,אך האהבה הגדולה שלו כפי שניתן לראות בחשבון אינסטגרם פוטוגני במיוחד היא מכבי תל אביב.


בצילומים אמש הדוגמנית ההורסת נראתה כרגיל במיטבה בקולקציה החדשה, ואף גרמה לדופק של הפרטנר שלה לעלות כשהצטלמה טופלס. לפני שערן זהבי קיבל את שרביט הפרזנטור לחברת "מאניה ג'ינס", ביטון היה זה הדוגמן המכביסט שמילא את המשבצת לפניו ואחרי אושרי כהן. חוץ מזה, בדומה לאלמליח גם הוא עבר לאחרונה להתגורר בתל אביב, ככה שעכשיו בטוח יהיה יותר קל להגיע למשחקים של מכבי רגע לפני פתיחת העונה ואחרי הניצחון אמש בדרבי.










 

#comingsoon #behindthescene @leecooperisrael @yovelbiton12 @alexanderlipkin @adammechaly @guysamuel_official @eyalazarzar @yulimodels

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on






 

A post shared by Yovel (@yovelbiton12) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי