אליס קמפולו מדגמנת שלושה שבועות אחרי הלידה

אליס קמפולו
אליס קמפולו | Instagram

אשתו של אלברו מוראטה הצטלמה למותג בגדי ים איטלקי וקשה להאמין שהיא הייתה בהריון לפני כפחות מחודש. הדוגמנית קיבלה שלל מחמאות מחברותיה והיא ענתה: "מדובר בגנים טובים". עם עובדות אי אפשר להתווכח

(גודל טקסט)
כבר הבנו שהגנים האיטלקיים של אליס קמפולו, אשתו של חלוצה של צ'לסי, אלברו מוראטה הם מעוררי קנאה, אבל לא הפנמנו עד כמה. לא מספיק שחמישה ימים אחרי לידתם של התאומים ראינו איך היא נראית בשמלת מיני קצרצרה כשהיא מטיילת לה עם אלסנדרו ולאונרדו, כעת משתפת הדוגמנית ההורסת תמונה שלה מצולמת למותג בגדי ים איטלקי, בדיוק שלושה שבועות אחרי הלידה כשהיא נראית לוהטת, ללא זכר לעובדה שלפני פחות מחודש עוד הייתה הריונית!!

מוראטה זכה בכל הקופה, את זה כבר ידענו, אבל להצטלם ולהראות מגה סקסית זמן כל כך קצר אחרי לידת בניהם זה פשוט בלתי נתפס. התמונה ששיתפה קמפולו צולמה על שפת הבריכה בביתם המפואר של השניים בלונדון, זכתה כבר לאלפי לייקים ותגובות תחת הכיתוב: "בבית, שלושה שבועות אחרי הלידה". למרות התדהמה ללוק הלוהט של האיטלקייה היא קיבלה שלל מחמאות מחברותיה נשות הכדורגלנים ואפילו ענתה כי מדובר בגנים טובים.

במקום לקנא, המדור החליט להסב את תשומת ליבן של מעצמות בגדי הים המקומיות, נטע אלחמיסטר ארוסתו של רמי גרשון, ויובל אמזלג ארוסתו של חגי גולדנברג. יש כאן מישהי שתראה פצצה בבגדי הים כנראה בכל מצב נתון.



 

•❤️Io con due ❤️•

A post shared by ALICE (@alicecampello) on




 

•❤️Io con due ❤️•

A post shared by ALICE (@alicecampello) on

 

Estate ❤ É il momento di avere capelli nutriti e forti . Il mio segreto é questo balsamo di @capellipantene #ShareTheMiracle #HairGoals #CapelliPantene #ad

A post shared by ALICE (@alicecampello) on

 

At with @dolcerivaofficial 3 weeks after giving birth

A post shared by ALICE (@alicecampello) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי