כריסטיאנו רונאלדו רוצה ללמוד איטלקית

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | יובנטוס, רשמי

הכדורגלן היקר בתולדות הסרייה א' התאהב בטורינו ומעוניין להכיר מקרוב את התרבות המקומית. בנוסף לכך שחקני יובנטוס מציינים כי החלוץ הפורטוגלי בעל חוש הומור מפותח והוא לא מפסיק להתבדח באימוני הקבוצה

(גודל טקסט)
אחרי הבכורה של כריסטיאנו רונאלדו במדיה של יובנטוס ביום שבת שהסתיימה בניצחון מתוק, כעת מסתמן כי הרכש היקר והיוקרתי של המועדון האיטלקי מעוניין בעצמו ללמוד איטלקית באופן מקצועי. CR7, כל כך התאהב בעיר, שמקורבים אליו מספרים שיש לו המון סקרנות לעיר ולמועדון ולכן הוא רוצה לדבר את השפה המקומית וללמוד הכל על הקבוצה והמקום בו בחר לחיות.


אמנם רונאלדו הוא "חייזר על המגרש" על פי דבריו של מאמנו, מסימיליאנו אלגרי, בזכות הכישורים שיש לו ברגליים שבני אדם רגילים רק יכולים לדמיין לעצמם, אבל בחיי היומיום שלו הוא בסך הכל כמו כולנו. אלגרי מעיד על אדם פשוט מחוץ לכר הדשא, ממש לא כזה שנעול בתוך טירה מזהב, אלא נהפוך הוא, פעיל ומעורב בכל פעילויות הקבוצה. רונאלדו הפתיע את חבריו ביובה בבקיאות שהפגין במצבה הפוליטי של איטליה, ובכלל בנושאים החמים שנמצאים על סדר היום הציבורי בארץ המגף.


כעת, המטרה של הפורטוגלי הפרפקציוניסט היא ללמוד איטלקית ולהשתלב לגמרי בחיים החדשים אחרי שיודע שוטף כבר שלוש שפות (פורטוגזית, אנגלית וספרדית). בכל פעם ששומע מילה שאינו מבין, ישר הוא שואל מה המשמעות ומבקש מחבריו להסביר לו. חוץ מזה, בקבוצה מעידים כי רונאלדו בעל חוש הומור מפותח מאד, הוא מתבדח הרבה עם חבריו לקבוצה ואפילו כשהיו בוורונה הפורטוגלי כל כך התלהב שנעמד על כיסא ושר לכל הסובבים שירים בפורטוגזית תוך כדי שהוא מוסיף תנועות של בלט לשירה.


כזכור לא רק הרכש המפואר מרוצה מביתו החדש אלא גם בת הזוג ואם ביתו, ג'ורג'יניה רודריגז מאושרת בטורינו, ונהנתה לרכוש מלתחה חדשה עבורה ועבור השחקן שלה. הכל כמובן, של המעצבים האיטלקיים הגדולים בעולם. אולי אחרי שיילמד איטלקית שוטפת, יחליט לכרוע ברך ולהעניק לזוגתו איזו טבעת נוצצת, נראה לנו שזה הכיוון.

 

Felice per la prima vittoria con la maglia della Juve!

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

Moments ❤️❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי