אתם בחרתם: מי היא אשת הכדורגלן היפה בישראל? צפו

נשות הכדורגלנים
נשות הכדורגלנים | מסך

ליגת העל בפתח ורגע לפני שהטירוף חוזר, לירון שרון יצאה לבדוק מי לדעתכם היא אשת הכדורגלן היפה בישראל. התשובות היו מגוונות ולמרות שיש המון מהממות, הייתה רק מנצחת אחת. חושבים אחרת? יש לכם אפשרות להשפיע

(גודל טקסט)

אפשר כבר להריח את ההתרגשות באוויר כי היא כבר כאן. ליגת העל תצא לדרך ממש בקרוב ואיתה חוזרים המשחקים, האדרנלין, הסיפורים והדרמות על כר הדשא. ואיך אפשר בלי הדובדבן שבקצפת – נשות הכדורגלנים. עקבנו אחריהן כל הקיץ וכעת תכינו את יציע הכבוד כי הן חוזרות ובגדול. בארץ ובחו"ל, נשות הכדורגלנים תוצרת כחול לבן, כובשות אותנו השנה יותר מתמיד. אז מה עשינו? יצאנו לבדוק מי לדעתכם היא אשת הכדורגלן הכי שווה בישראל.

אחרי שדיברנו, שאלנו וחקרנו, מסתבר שיש כמה נשים בולטות במיוחד שתפסו את תשומת ליבו של הציבור הישראלי כאשר בראש הפירמידה ניצבת אשתו של מאור בוזגלו, הרכש החדש של בית"ר ירושלים, מירן בוזגלו. מאז שהמשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הפכה גם להיות המשפחה הכי מוכרת במדינה, אין בית שנשאר אדיש ליופי של מירן שניצחה שמות מוכרים ואהובים כמו נטע אלחמיסטר, ספיר יולי, שיר אלמליח, שי זהבי, ליאן קליימן וקורל סימנוביץ'.

לאור העובדה שההיכרות של רוב תושבי המדינה עם נשות הכדורגלנים נעה סביב חמישה, שישה שמות עיקריים, כעת הגיע תורכם. זה הזמן שלכם, אוהדי הכדורגל שמכירים באמת כל שחקן והחצי השני שלו, לספר לנו מה הבחירה שלכם. לפניכם רשימה של הנשים הכי בולטות של שחקני הכדורגל הישראלי- ואתם יודעים איך זה, מאחורי כל שחקן גדול, עומדת אישה מהממת שאומרת לו מה לעשות, אז מי אשת הכדורגלן שאתם הכי אוהבים? הצביעו והשפיעו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי