הנינג'ה של ישראל: מי הנציג מס' 1 של הספורטאים?

נינג'ה ישראל 2018
נינג'ה ישראל 2018 | אינסטגרם

ורמט הנינג'ה כובש את ליבם של הישראלים בחודשים האחרונים. חוץ מהשחקנים, הזמרים והשפים, יש גם נציגים מכובדים מעולם הספורט

(גודל טקסט)
פורמט הנינג'ה כובש את ליבם של הישראלים בחודשים האחרונים ואמש (שבת) הוא כבש גם את ליבם של הסלבס שעזבו את אור הזרקורים והגיעו לנסות את מזלם במסלול ה-VIP של התוכנית. שמות מגוונים מעולם המשחק והפרפורמנס, ביניהם אושרי כהן, אלינה לוי, סטפן לגר, אימרי זיו, דין מירושניקוב, יערה בנבנישתי וטום אביב, ניסו להגיע עד קצה גבול יכולתם.



חוץ מהשחקנים, הזמרים והשפים, היו גם נציגים מכובדים מאד מעולם הספורט. ראשון, עלה הספורטאי האולימפי לשעבר באתלטיקה קלה וקפיצה במוט, אלכס אברבוך. אברבוך בן ה-43 היה שלוש פעמים אלוף אירופה, סגן אלוף העולם בקפיצה במוט ב-2001, השתתף בשלוש אולימפיאדות שכללו שני גמרים, שיא ישראלי אחד ותוצאה מספר 30 בעולם בכל הזמנים עד פרישתו. הספורטאי האדיר הזה הגיע להתחרות, התמודד מול לא מעט צעירים והוכיח להם ולכולם שהוא ווינר אמיתי כאשר סיים את המסלול בזמן מצויין של 03:35 שניות.



אברבוך סיים את המסלול בצורה מרשימה, התברג בראש טבלת הסלבס והזכיר לנו איזה ספורטאי ענק ומנוסה הוא. חוץ ממנו, גם ענף סקי המים שלח נציג לאתגר הנינג'ה, עומרי בן נתן. בוגר האח הגדול, מאמן נבחרת ישראל בוויקבורד סקי מים, לשעבר סגן אלוף אירופה לשעבר אלוף הארץ חמש פעמים ברציפות ולשעבר מקום שלישי בעולם הגיע לאתגר כשהוא בטוח שהוא ינצח את כל חבריו לביצה. אחרי שעבר את המסלול בצורה מרשימה, לא הצליח הגולש לעבור את המכשול הסופי של הקיר, אבל לא וויתר עד שהצליח. 



בעוד אברבוך נשאר בלתי מנוצח, גם עולם הכדורגל שלח נציג מאד מעניין ומפורסם. רובכם מכירים אותו מהשנים בבית"ר ירושלים או אולי מההשתתפות שלו ב"מחוברים". תומר ירוחם ישתתף בחצי השני של ספיישל נינג'ה ישראל VIP וינסה לקרוא תיגר על התוצאה של הספורטאי האולימפי לשעבר, ואולי לזכות בעצמו בתואר הנחשק.



 

I don't know how I'm going to win I just know lm not going to lose. #ninjawarrior

A post shared by Omri Ben Natan עמרי בן נתן (@omribennatan) on


 

‎תמיד ידעתי שאני קוף ומחר אהיה קוף נינג'ה ‎ יום שני- 21:00 בקשת12 @assiazar תודה למלך הקופים @keshet12 @ninjaisrael2018 @rotemsela1 @rotemis @nivraskin

A post shared by Tomer Yeruham • תומר ירוחם (@tomeryeruham) on


 

אלוף ישראל ואירופה בקפיצה במוט, אלכס אברבוך לא מתכוון לוותר לשאר המתמודדים! האם ההישגים שלו יספיקו כדי לסיים את מסלול הנינג'ה? הערב מיד אחרי החדשות בפרק וי.איי.פי מיוחד צילום: עודד קרני @averbukh_israeljump @keshet12

A post shared by נינג'ה ישראל 2018 (@ninjaisrael2018) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי