מתוקים יותר מאליפות: ילדי הכדורגלנים הכי ממיסים

רחבה
רחבה | אינסטגרם

בארץ וגם מחוץ לכתלי מדינת ישראל יש כל כך הרבה ילדים וילדות מתוקים ומתוקות שפשוט אי אפשר לעמוד בפניהם. להלן כמה מהם

(גודל טקסט)
רוב הכדורגלנים בארץ ובעולם הופכים להיות הורים בגיל צעיר, ככה זה עובד בדרך כלל, מה שגורם לדור ההמשך, להיות חלק בלתי נפרד מהקריירה המטלטלת ומצד שני המסעירה והכיפית של האבות. בארץ וגם מחוץ לכתלי מדינת ישראל יש כל כך הרבה ילדים וילדות מתוקים ומתוקות שפשוט אי אפשר לעמוד בפניהם, הלב נמס.


בזכות הכמות המטורפת של הילדודס המקסימים ובמיוחד לקראת החזרה לשנת הלימודים, לבתי הספר ולגנים שמרגשת אותנו בבוקר חגיגי זה, קבלו טעימה קטנה מכמה ילדים שפשוט גורמים לנו לרצות להתרבות.

ליאב שכטר- הכוכב של מכבי תל אביב, בנם בן החמש וחצי של איתי וליז שכטר והאח הבכור של רוני בת ה-3 ועומר בן השנה. כובש את חדר ההלבשה הצהוב כחול ואת ליבם של השחקנים, שולט בכדור וכבר מצטלם לצד אבא עם המדים של מכבי ונראה שהעתיד שלו כבר כתוב.


מיה חמד- ביתם הבכורה והיפייפיה של שונית ותומר חמד ואחותה של אמי הקטנה. בזכות המגורים באנגליה מיה דוברת שתי שפות באופן שוטף כשהאנגלית שלה עם מבטא בריטי כבד, תגרום לכם לרצות לאכול אותה מרוב מתיקות.


אלסנדרו ולאנדרו מוראטה- התאומים של אלברו מוראטה, חלוצה של צ'לסי ואשתו אליס קמפולו. הקטנטנים עוד לא בני חודש, וכבר שמם הולך לפניהם. אבא ואמא שאוהבים את הרשתות החברתיות עד מאד, שיתפו את מיליוני העוקבים בשמותיהם עוד לפני שנולדו. למרות גילם הרך, הם כבר לובשים את החולצה של אבא ולומדים לעודד עוד לפני שלמדו להרים את ראשם.


פרנססקה איקרדי – ביתו בת השלוש של הארגנטינאי של אינטר מילאנו, מאורו איקרדי. פרי אהבתם שלו ושל וונדה נארה, האישה והפרשייה שהסעירה את הכדורגל העולמי. לוונדה כזכור שלושה ילדים משלה מנישואיה הקודמים לאקס הנבגד, מקסי לופז, וביחד עם איקרדי הביאו לעולם את פרנססקה המתוקה שכבר מדגמנת (התפוח לא נפל רחוק מהעץ) ואת אחותה איזבלה בת השנה וחצי.


אריאן קליימן- אחד מכוכבי הרשת הגדולים של הכדורגל הישראלי. בנם הבכור של ליאן ובוריס קליימן שמטריף את העוקבים עם העיניים התכולות והחיוך הכובש. ארי בן שנה וקצת, עבר להתגורר עם ההורים בקפריסין וגם שם הוא ממיס לבבות, בדיוק כפי שעשה כאן בישראל. ללא ספק עושה חשק לילדים.


גיל ודור זהבי – התאומות הבובות של ערן ושי זהבי, האחיות הצעירות של רוי הבכור הן כל כך מתוקות שבא לבכות. לא רק שאמא שי מלבישה אותן בשיא הסטייל, הן אוהבות לשחק ולהשתולל עם אחיהן הבכור, ולשמוע אותן מפטפטות בסינית זה דבר שלא היה.


שלישיית אוחיון – אופיר, תהל וליאה, שלושת ילדיהם של מתן וליזולט אוחיון כל כך פוטוגניים שניתן לתמונות לדבר בעד עצמן. אמא ליז הבלגית, שממש לאחרונה קיבלה את אזרחותה הישראלית נהנית מהחיים הדרומיים ובעיקר משיתוף תמונות וסרטונים של הילדודס המקסימים של משפחת אוחיון.



שון בן חיים – שון שון בן ה-3 היה מטריף את החברים של טל וליאן בן חיים כשגרו בהרצליה, וגם בפראג אי אפשר שלא לשים לב לילד האנרגטי המקסים עם הצחוק המתגלגל, שכמו אמא ואבא הוא משוגע על שמש וים.


אדל צ'יבוטה – בת שנה וארבע, התוצר היפה של מאוויס ושל אשתו הדרום אמריקאית קרולינה צ'יבוטה. השילוב המיוחד של השניים יצר את הבובה ששינתה את חייו של שחקן ההתקפה המוכשר, שמודה בעצמו שהנסיכה שלו היא הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים.


הנינג קיארטנסון – הכפיל של וידאר קיארטנסון כבר בן שנתיים ושלושה חודשים, וחוץ מלהראות בדיוק כמו אבא שלו ולאהוב את הכדור, הוא אוהב את ישראל ואפילו מפטפט ומבין עברית! ב


מייסון מיליאן דה בריינה – בנו בן השנתיים וחצי של כוכב נבחרת בלגיה קווין דה בריינה, ושחקנה של מנצ'סטר סיטי לא ירש את הכרבולת הג'ינגית מאבא, אלא את הבלונד מאמא מישל, שנושאת ברחמה את אחיו הצעיר של מייסון שיצטרף למשפחה בחודש הקרוב. האח הגדול שלו בינתיים נהנה מהטייטל : "הילד הכי כובש בפריימר ליג".


שבט בוזגלו – יותר מידיי ילדים מתוקים יש במשפחת הכדורגל הכי מפורסמת בישראל, ככה שקשה מאד לשים את האצבע על אחד! מיילי וריי, ליאו ושיין, שני זוגות התאומים של מאור ומירן טומי ומיה, אייר וליון, ארבעה אחים ו-13 נכדים!! יעקב וחני מגדלים משפחה לתפארת טפו טפו, ויש לא מעט כאלו שחתומים כבר על דור ההמשך בכדורגל… 



 

• ‍‍‍•

A post shared by ALICE (@alicecampello) on

 

"Happiness is the secret to all beauty" Saturday w/ my girls.

A post shared by Shunit Hemed Faragi (@shunithemed) on

 

new season

A post shared by Itay Shechter (@itayshechter) on

 

A post shared by Boris Kleyman (@boris_kl) on

 

Happy birthday my beautiful girls I love you , מזל טוב נסיכות קטנות שלי #אבאמשוגעעליכן

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

 

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on

 

Fran is so cute ❤️️ @wanda_icardi

A post shared by Mauro Icardi (@mauroicardi) on

 

Mi felicidad ❤️❤️

A post shared by Jesus Christ Mon Soveur (@mavistchibota_13_officiel) on

 

שנה טובה ❤ #מתןאהבתחיי #3timesohayon #shanatova #yewishnewyear@matanohayon17

A post shared by lieselot_ohayonp (@lieselotohayonp) on

 

Big brother duties

A post shared by Kevin De Bruyne (@kevindebruyne) on

 

אומרים שאחד ועוד אחד שווה שניים, במקרה שלכם המשוואה היא אחרת. שניכם הופכים לאהבה אחת עצומה שלעולם לא אצליח לתאר במילים. מיילי וריי, שש שנים חלפו מהשנייה שהבנתי באמת מה זו אהבה ממבט ראשון ועכשיו אני רוצה לאחל לעצמי שאראה אתכם גדלים ופורחים ואני מבטיחה לכם שתמיד אעטוף ואגן עליכם כמו לביאה. יום הולדת שמח ילדים של אמא, אתם האושר שלי!!

A post shared by Miran Buzaglo (@miranbuzaglo) on

 

Can't describe how much i love this young man

A post shared by vidarkjartans (@vidarkjartansson) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי