חברה של ניימאר לא משאירה מקום לדמיון

ברונה מרקוזין
ברונה מרקוזין | Instagram

במסגרת התחרות הרשמית של פסטיבל ונציה, ברונה מרקוזין, זוגתו של הברזילאי גנבה את ההצגה כשהחליטה לדפוק הופעה שלא תישכח הרבה מאוד זמן. וגם: חברתו של רונאלדו, ג'ורג'ינה והאקסית אירינה שייק נכחו באירוע

(גודל טקסט)
עשרים ואחד סרטים עלילתיים באורך מלא מתמודדים השנה במסגרת התחרות הרשמית של פסטיבל ונציה, אך מי שם לב לכל הפיצ'רים הרציניים שמוקרנים באירוע המסורתי כשיפיפיות כמו אירינה שייק, ג'ורג'ינה רודריגז וכעת גם ברונה מרקוזין משאירות אבק כוכבים על השטיח האדום? הדוגמנית- שחקנית של ניימאר, החליטה לדפוק הופעה שלא תישכח הרבה מאוד זמן ובתקשורת האיטלקית והברזילאית עדיין המומים מהשמלה שלבשה.


בזמן שהברזילאי מלהטט וכובש במדיה של פאריס סאן ז'רמן, בת ה-23 הגיעה לוונציה ולבשה שמלת ערב עם שובל מפואר ביותר, אך לא זה החלק המעניין בשמלה. השסע הקדמי שלה, מגיע מסתבר כמעט עד הפופיק של הדוגמנית, ועם רגליים ארוכות כמו שלה זה באמת וואו. השמלה שמרקוזין בה כמו אלה יווניה שייכת למותג Ralph & Russo ומספר מבקרי אופנה ושלל מעריצים תהו לעצמם האם הברזילאית לבשה תחתונים עם שסע כל כך עמוק?


בואו נגיד דבר כזה, ניימאר לא הפסיק להגיב לה על התמונות שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים 31 מיליון איש, והתגובות שלו היו מפרגנות ואוהבות מאד. בקיצור מיסס ניימאר גנבה את ההצגה גם לאקסית הכי הורסת בכדורגל העולמי, הדוגמנית הרוסייה אירינה שייק שהדהימה אותנו בשמלת זהב ופנים מושלמות מעשי ידיה של הקוסמטיקאית מימי לוזון שלנו שנמצאת לצידה של שייק בונציה. לא רק לה גנבה מרקוזין את ההופעה אלא גם לזוגתו הנוכחית של רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגז, שחשבה שהשמלה שלה פרובוקטיבית כשלבשה תחרה שחורה שמראה לא מעט מהישבן.


אז ניימאר, המדור מעוניין להבין איך, פשוט איך עדיין לא שמת טבעת על באצבעה של האישה היפה שלך?


 

"The Sisters Brothers" Première. What a movie! Que filme! #venicefilmfestival Getty

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on

 

Venice + @jaegerlecoultre = ❤️ #JaegerLeCoultre #JLCandCinema

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on

 

After facial glow with my divine @irinashayk Thank you for a wonderful Star Is Born dinner premier ✨ Love you #starisborn @alma_care

A post shared by Mimi Luzon (@mimiluzon) on

 

That's what I call gold goals ⭐️ My divine @irinashayk after facial glow at Venice Film Festival @alma_care #glowup

A post shared by Mimi Luzon (@mimiluzon) on

 

Agradecida y emocionada por tanto ❤️ #graziemille

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי