ההפתעה של שי זהבי

שי זהבי
שי זהבי | מסך

לקראת המשחק הקרוב של הנבחרת מול אלבניה בליגת האומות, שחקן גוואנגז'ו ר.פ נחת בישראל, אך מי שהפתיעה בנוכחותה היא אשתו של ערן שלא הייתה אמורה להגיע בשלב זה והחליטה להפתיע את כולם

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל תתחיל עידן חדש ביום שישי הקרוב כאשר ביחד עם הצוות המקצועי החדש תתמודד לראשונה במשחק רשמי – מול אלבניה במסגרת ליגת האומות של אופ"א ועם ערן זהבי אחד ששב לנבחרת אחרי היעדרות של שנה. מלך השערים של גוואנגז'ו ר.פ. נחת הבוקר (שני) בארץ הקודש והעלה פוסט בחשבון האינסטגרם שלו שמראה כאילו הגיע לארץ בגפו, אך מסתבר שהחצי השני שלו שי, שלא הייתה אמורה להגיע בשלב זה, החליטה להפתיע את כולם ולהגיע בספונטניות.


גורו הכושר ואורח החיים הבריא הגיעה בגזרה חטובה מתמיד לישראל ונחתה ישירות בעיר מולדתם של הזהבים, ראשון לציון, כשהתחנה הראשונה הייתה באופן מתבקש אצל אמא יפה. שי התגנבה בריצה וקפצה על אימה שהחזירה לה בחיבוק חם ואמרה שהרגישה אותה ושידעה שהיא מתכננת להגיע למרות ההפתעה. משם, המשיכה למפגש פסגה של החברות הטובות, ליז שכטר ומאי ורד. בזמן שניסינו להתאושש מהגזרה של מאי שבועיים אחרי לידה, שי הצליחה להשאיר את החברות עם פה פעור כשהופתעו לראות אותה מגיעה למפגש שגרתי בבית קפה מקומי מבלי להודיע מראש.


אחרונה חביבה, הייתה החצי השני של מיסס זהבי, גיסתה, שני, שהחסירה פעימה בעת שפגשה את שי שהגיחה לעברה תוך כדי נסיעה ברכב, ונשארה בהלם. בקיצור, שי הצליחה להפתיע את כל האהובות הקרובות אליה מבלי לומר מילה ומבלי לשתף שום פוסט או סטורי ביומיים האחרונים בחשבון האינסטגרם שלה, ואין מי שאוהב יותר את הנוכחות של משפחת זהבי בישראל מאשר המדור שמחכה כבר לראות אילו תוכניות נוספות מתכננת המשפחה הכי מוזהבת בכדורגל הישראלי בביקורם הפעם.



נראה כאילו הגיע לבד, אבל לא לא… מישהי הגיעה להפתיע…



התחנה הראשונה: מפתיעים את אמא




שני זהבי בהלם למראה גיסתה בישראל

 


מה את עושה בארץ?! שי זהבי מפתיעה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי