השחיינית לשעבר וזוכה האח הגדול עושים סוף לשמועות על פרידה

ישראל ומגי
ישראל ומגי | אביב חופי

חשבתם שהצמד החדש של הביצה הישראלית נפרד? ישראל אוגלבו זוכה "האח הגדול" ובת הזוג שלו מהבית מגי טביבי נפרד הזדרזו להוכיח אחרת - הם ביחד! לירו שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)
תודו שגם אתם צפיתם בעונה הנוכחית של ה"אח הגדול", או לפחות בכל חודשי הפגרה כשלא היו משחקים. עוד לפני שישראל אוגלבו זכה בכל הקופה והגיע למקום הראשון, הוא זכה במשהו שאפילו כסף לא קונה – אהבה. הדתי לשעבר הוקסם ממגי טביבי, בת 23, סטודנטית שנה שנייה למשפטים, מצטיינת דיקן, שחיינית אלופת ישראל שהתחרה באליפות העולם באתלטיקה ומנכ"לית פרויקט גל למנהיגות צעירה.


מגי היא המודחת השישית מבית האח הגדול ועזבה את החצי השני שלה שנשאר בבית והבטיחה שתחכה לו בחוץ. מהרגע שהוכרז כזוכה במקום הראשון ויצא מבית האח אחרי ארבעה חודשים, הזוגיות שלו ושל מגי הוטלה בספק, אך כדאי שתחשבו שוב.


אמש (שני) חגג אוגלבו מסיבת ניצחון בבר ה"יאסו" בתל אביב, מקום עבודתו, והקדיש את המסיבה לחבריו מהבר שתמכו בו לאורך העונה. למרות השמועות השונות שרצו ברשתות החברתיות ביומיים האחרונים על פרידה של הזוג הטרי, והעובדה כי טביבי לא הצטרפה לישראל לחגיגות יום אחרי היציאה מהבית, השניים הרגיעו את האומה וחגגו אתמול יחד את ניצחונו של ישראל והציגו לעדשת המצלמה זוגיות דביקה במיוחד.


מרבית מדיירי העונה הגיעו להרים לחיים לזוכה המאושר של העונה ונראו מחויכים מתמיד. באשר לזוג הצעיר, כעת יוכלו להתחיל את החיים מחוץ לבית האח הגדול. ישראל נשאר בבית עד יומו האחרון כך שהספקנו להכיר אותו מצוין, ואילו מגי שהודחה לפני כמעט חודשיים, הפכה בינתיים לכוכבת רשת. לאלו מכם שלא הספיקו להכיר אותה נספר שגדלה בבית שמאוד דוחף למצוינות אישית, וכך מצאה את עצמה מגיל חמש בתור שחיינית מקצועית. היא קמה לאימוני בוקר בארבע וחצי לפנות בוקר, כשאמא הסיעה אותה לבריכה בקיץו ובחורף, כשהיא לא רצתה לקום מהמיטה אבל הייתה עושה את זה כי היא לא ויתרה לעצמה.


לטענתה, אם לא היו לה מתחרות, היא הייתה מתחרה בעצמה ומנסה לשבור את השיא שלה כל פעם מחדש. היא יכולה לרצות משהו והיא משיגה אותו, אבל כשהיא משיגה אותו – זה לעשר שניות ואז זה נעלם. ברגע שהיא עולה על הפודיום, מצטלמת עליו, מורידה את המדליה ושמה אותה בתיק. הפעם, לא השיגה את המקום הראשון כיוון שהייתה תלויה בחסדי הצופים, אך זכתה לפחות לחלוק אהבה עם הזוכה במקום הראשון ועשתה הרבה כבוד לענף השחייה. גו מגי! 

 
 

 

❤️ @israel_ogalbo

A post shared by M A G G I E (@maggie_tabibi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי