מסי הפתיע את עובדי אדידס באמצע יום עבודה שגרתי‎

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

כוכב בארסה שלקח הפסקה ממשחקי הנבחרת, ניצל את הפגרה וטס ביחד עם אשתו לגרמניה כדי לדבר בפני נציגי חברת הספורט שעבורה משמש כפרזנטור. אנטונלה זכתה בזמן איכות עם בעלה ותיעדה כל רגע בחשבון האינסטגרם שלה

(גודל טקסט)
אחרי שביום ראשון, ברצלונה ריסקה את הואסקה עם התוצאה המטורפת של 2:8, האגדה הארגנטינאית של בארסה, ליאו מסי שכמובן תרם צמד לניצחון, ארז את הפקלאות ואת אשתו השווה אנטונלה, והמריא לגרמניה. אז לא, מסי לא עובר לבאיירן מינכן, אבל הספיק לדחוס ללוח הזמנים הצפוף שלו טיול קטן לאדידס גרמניה, כדי לדבר בפני נציגי חברת הספורט שעבורה משמש כפרזנטור מרכזי בשנים האחרונות.

הביקור לא גרם לו להחמיץ את אימוני ברצלונה והוא שמר על כושר יחד עם השחקנים שלא הצטרפו לנבחרות שלהם, בדיוק כמו במקרה של הפרעוש. אז מי נהנה מהביקור הזה? מאות עובדי החברה שלא ידעו שהם מגיעים ליום עיון בו המרצה המרכזי הוא לא אחר מהפנומן הארגנטינאי. מסי הוזמן לבמה אחרי שהחברה הקרינה סרטון קצר על התרומה שלו לספורט ולכדורגל העולמי. הקהל שאג, הריע לו וכמובן עמד על רגליו.

מי שהכי הרוויחה מהביקור הזה היא אנטונלה שלו שהשאירה את שלושת הבנים בבית עם סבא וסבא ושתי המטפלות הצמודות, זכתה בזמן איכות עם בעלה ותיעדה כל רגע בחשבון האינסטגרם שלה. עובדי החברה כל כך התלהבו מהנוכחות של הפרעוש שתוך דקות ספורות המקום התמלא בילדים וחברים ששמעו שליאו מסי הגיע לחתום, להצטלם ולדבר במיוחד עם עובדי אדידס. אנחנו בהחלט מסכימים שגם לנו מתאים ביקור במשרד של הכדורגלן הענק הזה, ואם זה במפתיע אז בכלל טוב. 

 

 

: @katesuttonn

A post shared by kate sutton. (@katesuttonn) on

 

Messi popped into the office today! #messi #adidas #fw19

A post shared by Nicholas Fewtrell (@njfewtrell) on

 

Look who appeared at work today! He's supposed to be good at football or something. #messi #adidas (photo by @petite_cathy_li)

A post shared by Kai Feng 冯天凯 (@happyskykai) on

 

Messi's here!! #GOAT

A post shared by John Paul Stewart (@rabyjohn) on

 

Conociendo a Adi Dassler @adidas_es ⚽️

A post shared by AntoRoccuzzo88 (@antoroccuzzo88) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי