איפה דיוויד? משפחת בקהאם כובשת את ווג בהרכב חסר

בקהאם
בקהאם | Gettyimages

המשפחה הכי מפורסמת באי הבריטי הצטלמה לגליון אוקטובר של המגזין היוקרת. בראיון סיפרה האמא ויקטוריה על הילדים והתייחסה לשמועות בנוגע לפרידה: "דיוויד ואני חזקים יחד, אנשים ממציאים דברים"

(גודל טקסט)
אחרי ששבה מחופשת קיץ פוטוגנית במיוחד מאינדונזיה, משפחת בקהאם, המשפחה המפורסמת והאהובה של הממלכה הבריטית הצטלמה לגיליון אוקטובר של התנ"ך האופנתי, מגזין ווג. ויקטוריה בקהאם הצטלמה לווג בריטניה יחד עם הילדים ברוקלין (19), רומאו (16), קרוז (13) והארפר (7), ומי שנעדר מהתמונה היה אב המשפחה דיוויד בקהאם, שכיכב בתמונות שהתפרסמו בתוך המגזין.


במגזין הנחשב היו חכמים, והעיתון שיוצא לדוכנים ביום שישי הקרוב ועל שערו מתנוססים ויקטוריה והילדים, צילם שער נוסף במיוחד עבור המנויים ובו מופיעים דיוויד וויקטוריה בתמונה רומנטית במיוחד. בריאיון עצמו, מיס בקהאם דיברה על ילדיה וסיפרה שהארפר הקטנה מסוגלת לצעוד עם נעלי פלטפורמה מגיל שלוש, אולם עקבים ואיפור מותרים רק בין כותלי הבית. "מצד אחד, היא מתנהגת מאוד כמו בת, אולם מצד שני יש לה שלושה אחים גדולים והיא אוהבת לרוץ ולשחק איתם כדורגל. היא לא מפחדת מדחיפות ורוצה להיות ממציאה כשתגדל". ככה זה כשאת בת זקונים אחות לשלושה בנים.


מעבר לאידיליה שמציע המשפחה, בני הזוג מתמודדים לאחרונה עם דיווחים על כך שהם מנהלים חיים בנפרד ושהם קרובים לגירושים. על השמועות היה לפוש ספייס מה להגיד וכצפוי, היא מכחישה כל קשר למשבר זוגי. "אנשים ממציאים דברים על מערכת היחסים שלנו כבר שני עשורים. למדנו איך להתמודד עם השמועות, אבל הן משפיעות גם על האנשים שסובבים אותנו וזה לא הוגן. דיוויד ואני יודעים שאנחנו חזקים יחד בדיוק כפי שאנחנו חזקים כאינדיבידואלים. הכל מתמקד בתא המשפחתי. אנחנו הרבה יותר חזקים כשישייה, מכבדים אחד את השנייה וזה בדיוק הסוד שלנו". ואנחנו אומרים: חמסה.


 

And of course, there's the subscribers cover for the October issue. Starring @victoriabeckham and @davidbeckham, photographed by @mikaeljansson, styled by @kphelan123, hair by @jamespecis, make-up by @hannah_murray1 and nails by @anatolerainey. Victoria wears a cardigan by @victoriabeckham and a swimsuit by @eres. David wears @dior menswear.

A post shared by British Vogue (@britishvogue) on



 

Beyond the paparazzi flashbulbs, masterful personal branding, social-media savvy, and fashion and sporting prowess, lies the day-to-day business of family life. And the Beckhams are just like any normal family unit – water pistols and all. Read the full interview and cover story in the October issue of British Vogue, hitting newsstands this Friday, September 7. Photographed by @mikaeljansson, styled by @kphelan123, hair by @jamespecis, make-up by @hannah_murray1, nails by @anatolerainey.

A post shared by British Vogue (@britishvogue) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי