המעריצה הכי גדולה של שאקירה

לילי פונס
לילי פונס | Instagram

כוכבת הרשת לילי פונס, הגשימה חלום כשפגשה לראשונה את הזמרת הקולומביאנית לפני הופעתה בלוס אנג'לס. האמריקאית החלה לפרוץ בבכי מרב התרגשות ותיארה את האירוע בתור הלילה הגדול בחייה

(גודל טקסט)
אשתו של ג'רארד פיקה, היא אחת הזמרות הכי מפורסמות ועסוקות כיום בעולם, אם תשאלו כל אחד יידע לומר לכם מי זאת שאקירה, ואיזו נבחרת היא אוהדת. אחרי שהיממה את רפאל נאדל בקונצרט שלה בקנדה, התמנגלה עם קורל סימנוביץ' בברצלונה, וכעת סיבוב ההופעות העולמי שלה, "אל דוראדו", נחת בלוס אנג'לס, והוא זימן לה מפגש סוחט דמעות עם מעריצה מושבעת סופר מפורסמת ולוהטת.


אלינורה "לילי" פונס היא הדבר הכי חם כרגע בניו מדיה. אם במקרה לא שמעתם עליה, אז פונס היא דוגמנית, שחקנית, קומיקאית, כוכבת יוטיוב ואושיית אינסטגרם. כיום, יש לה כמעט 28 מיליון עוקבים בכל חשבונות המדיה החברתית שלה – והיא בסך הכל בת 22. פונס נהייתה מפורסמת באינסטגרם בזכות המערכונים הקומיים שהיא נוהגת להעלות לחשבונה הפרטי ושיתופי הפעולה שלה עם מגוון משתמשים פופולריים ברשת החברתית.


האמריקאית משוגעת על הזמרת הקולומביאנית מהרגע שנולדה בערך, והיא תמיד מתגאה בשורשים הלטיניים שלה כילידת ונצואלה. אמש הגשימה חלום ילדות ופגשה את שאקירה מאחורי הקלעים של המופע, כשהיא נראית שתי טיפות מים כמו האלילה שלה ופרצה בדמעות. "אני לא מאמינה שפגשתי את שאקירה! אני עדיין בוכה. חיכיתי לרגע הזה המון זמן אחרי שאני מאזינה ורוקדת לצלילי המוזיקה שלה כבר 20 שנה, ועכשיו פגשתי את האלילה מספר 1 שלי. הלילה הכי טוב בחיי".


שאקירה פירגנה לקומיקאית/זמרת/רקדנית/שחקנית הצעירה ושיתפה את הסרטון בחשבון האינסטוש שלה וכתבה לה: "לילי היית כזאת מתוקה, ראיתי אותך רוקדת מהבמה".





 

I CAN'T BELIEVE I MET @shakira IM STILL CRYING!!! I've waiting for this moment for so long! Finally after 20 years of listening to her music and dancing to her songs I got to meet my #1 idol!!! She means everything to me! BEST NIGHT EVER !!!!!

A post shared by Lele Pons (@lelepons) on

 

"SE PONE CELOSO"…❤️ (what's your favorite song)

A post shared by Lele Pons (@lelepons) on

 

My favorite picture ever ❤️ (what's your flag) #TB

A post shared by Lele Pons (@lelepons) on

 

ITS SUMMERRRR TIME (what are your summer plans?)

A post shared by Lele Pons (@lelepons) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי