מאי ורד בגזרה חלומית שבועיים אחרי הלידה‎

טל בן חיים, עידן ורד
טל בן חיים, עידן ורד | אינסטגרם

אשתו של כוכב בית"ר ירושלים, שרק לפני שבועיים ילדה את בנם הבכור, הגיעה לאירוע באולמי כוכב הים שבקיסריה כשהיא לבושה בשמלת מיני אדומה צמודה והציגה גזרה נהדרת

(גודל טקסט)
 אחרי שני מחזורים מפתיחת העונה, בית"ר ירושלים של עידן משה חוגג עדיין עם אפס נקודות בקופה, אך ללא ספק אחת מנקודות האור שלה להמשך ותקוותה לצאת מהמצב תלויה הרבה בכוכב שלה, הקשר ההתקפי עידן ורד. ורד מצליח ללהטט על כר הדשא ומצליח לעורר תקווה בלב האוהדים שהנקודות יגיעו מהכיוון שלו לאחר פגרת הנבחרת. עד שזה יקרה, הוא יכול להנות מהסטטוס החדש כאב טרי לרוי המתוק שנולד לפני שבועיים לו ולאשתו מאי.


בזמן שהורדים יהנו מהמשפחה החדשה שלהם בדיוק בתקופת החגים שבאה אלינו בעוד מספר ימים, אמש (רביעי), מאי היממה את העוקבים שלה ואותנו בגזרה לא הגיונית. נזכיר, כי רוי הקטן נולד ב-20 באוגוסט, לפני שבועיים וחצי בדיוק, תקופה שרוב האימהות אחרי לידה עוד בקושי מצליחות ללכת, אבל לא אצל גברת ורד. מאי הגיע לאירוע שהתקיים באולמי כוכב הים שבקיסריה שהיא לבושה בשמלת מיני אדומה צמודה צמודה והציגה גזרה פשוט מושלמת.


לא מספיק שההיריון היה אקסטרה פוטוגני, כעת מיס ורד שבועיים אחרי לידה ללא שום זכר לעובדה שעד לפני רגע נשאה בתוכה תינוק. כמובן שהלוק הושלם בנעלי עקב ומאי נראית פשוט מיליון דולר. למי שלא יודע, זמן כה קצר אחרי לידה עדיין אסור לחזור לפעילות גופנית מה שאומר שמדובר פה נטו בגנים משובחים! ואם זה המצב עכשיו, מה יהיה בעוד חודש כשתוכל לחזור להתאמן. מאי, המדור מעוניין להיות את אחרי לידה כל השנה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Last night

A post shared by May Vered Ziv (@mayvered) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Last night

A post shared by May Vered Ziv (@mayvered) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי