זהבי, יצחקי ובן חיים‎ משתבחות עם השנים

שי זהבי עם ספיר יודשקין וליאן בן חיים
שי זהבי עם ספיר יודשקין וליאן בן חיים | Instagram

שי, ליאן וספיר נהפכו לבסטיז מאז שבני זוגן החלו לשתף פעולה במכבי ת"א. למרות שכל אחת מהן נמצאת במקום אחר על הפלנטה הן דואגות להיפגש בכל הזדמנות, ומראות איך החברות ארוכת השנים עושה רק טוב לשלוש הבנות

(גודל טקסט)
בשנת 2013 הצטרפו לשורותיה של מכבי תל אביב שניים מהשחקנים החמים של הליגה הישראלית, ערן זהבי וטל בן חיים וחברו אל החלוץ הצהוב כחול בשלוש השנים שקדמו לה, ברק יצחקי. את הקשר המקצועי בין השלישייה כולנו מכירים, אך ברמה האישית החיבור בין שחקני ההתקפה היה כל כך מוצלח, שבאופן טבעי גם הנשים שלהם הפכו לבסטיז.


ליאן בן חיים, שי זהבי וספיר יודשקין – יצחקי הספיקו לעבור חתונות, לידות, ובסוף גם קבוצות בשנים האחרונות. מה שמשותף לשלושתן מעבר לאימהות, היא העובדה שהשנים עושות להן רק טוב. לא משנה עד כמה תתגעגעו לתקופה שהשלשה הזאת הייתה מאוחדת תחת קורת הגג של בלומפילד, גם היום כשהן פזורות על הפלאנטה בין סין, צ'כיה וישראל, הבנות שומרות על קשר הדוק ודואגות להיפגש בכל ביקור שלהן בארץ הקודש. מאז ועד היום, יצחקי – זהבי – ובן חיים מוכיחות איך השילוב של תזונה מבוקרת, ספורט וחברות טובות הוא המתכון האולטימטיבי להראות בשיא.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wooow❤️

A post shared by @ shayzahavi_lianbenhaim_fans7 on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בהצלחה היום לשני האלופים שלנו שפותחים במשחק נבחרתת!! סומכים עליכם שתיצגו את המדינה שלנו בכבודדד בהצלחההה #אין#לי#ארץ#אחרת!! תודה רבה לספירוש שעשתה לייק תודה מהממתת!

A post shared by @ shayzahavi_lianbenhaim_fans7 on



ספיר יודשקין יצחקי
גיל: 26
מגורים: תל אביב
אמא של: סול בת השנה ושמונה חודשים


האשקלונית שהחלה את קריירת הדוגמנות שלה כבר בגיל 15 והתמודדה בטקס מלכת היופי, מיוצגת היום אצל אלינור שחר ומאחוריה שלל קמפיינים וחשבון אינסטגרם אופנתי במיוחד. ספיר וברק שמבוגר ממנה בשבע שנים, הכירו כשהתחיל איתה בבר בעיר הולדתם, התחתנו לפני שנתיים וריגשו את כולנו בוידאו אוהב מכר הדשא כשברק פרש מכדורגל לפני ארבעה חודשים. חוץ מזה, יש לה תואר ראשון בשיווק, היא חזרה לדגמן בכל הכוח אחרי הלידה, מגישה בתוכנית של נועה תשבי בערוץ החיים הטובים וללא ספק חיה אותם בעצמה. חוץ משי וליאן, יודשקין יצחקי צמודה לרוסלנה וליובל בן לולו ביום יום שלה ולא מפסיקה לעבוד סביב השעון. על הבלונד שהיה לה לפני מספר שנים היא וויתרה וחזרה למקורות והיום בשילוב של חדר הכושר בבניין ותזונה נכונה, היא מראה לכולנו איך עושים את זה נכון.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Celebrating Dana's Birthday @danahygal #nightout

A post shared by Sapir Yudashkin Itzhaki (@sapiryudashkin) on




ליאן בן חיים
גיל: 28
מגורים: פראג (כרגע הרצליה)
אמא של: שון בן השלוש


ב-2015 טל וליאן בן חיים התחתנו והביאו לעולם את שון בנם שמהר מאד הפך להיות הכוכב של חדר ההלבשה של מכבי תל אביב. החברות עם הבנות האחרות קרתה באופן טבעי ומהיר, ואת שי היא כבר הספיקה לבקר מספר פעמים בגוואנגז'ו כשהפעם האחרונה הייתה בחגיגות יום ההולדת שלה, כיאה לחברה מסורה. כידוע בן חיים טיפחה עסק משגשג כקוסמטיקאית שמתמחה בציפורניים אך עזבה את הרצליה לטובת פראג, התרכזה בלתמוך בבעלה ולגדל את שון המתוק. חוץ מהגרעין המכביסטי, ליאן צמודה חזק למאי ורד וליז שכטר, ואת האהבה של משפחת בן חיים לחו"ל, שמש ומים, היא מיישמת בכל מקום על הפלאנטה. אחד מסימני ההיכר שלה הוא השיער הבלונדיני הגולש שמלווה אותה כבר הרבה שנים, לה ולטל יש קעקוע משותף של מלך ומלכה וגם היא בדומה לחברותיה משתדלת להחתים כרטיס בחדר כושר מידיי יום.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mykonos vibes 〰️

A post shared by Lian Ben Haim (@lianbenhaim) on



שי זהבי
גיל: 30
מגורים: גוואנגז'ו
אמא של: רוי בן החמש והתאומות דור וגיל בנות השנתיים


אין מישהי שעשתה מייקאובר יותר גדול משי זהבי בשנתיים האחרונות, מאז שהעתיקו את החיים בישראל לטובת המזרח הרחוק. ערן ושי גדלו באותו בית הספר בראשון לציון, אוהבים מאז התיכון, אפילו בצבא שירתו יחד עד לשנת 2012, אז שברו את הכוס. שי הפכה בשנה האחרונה לגורו לאורח חיים בריא, מעידה על עצמה שהתמכרה לספורט ולתזונה נכונה והיא נראית יותר זוהרת מאי פעם. מיסס זהבי מנהלת בלוג בו היא מפרסמת מתכונים, סיפורים אישיים ותמונות שיעשו לכם חשק להזיע בחדר הכושר. את כל החברות היא סוחפת אחריה, גם את ליז שכטר, מאי ורד, אודליה דגו וגיסתה, שני זהבי. היא כיכבה עם ערן על השער של "לאישה" בשנה שעברה והציגה גזרה מושלמת. שי היא ההוכחה שבגיל 30 ועם שלושה ילדים אפשר להראות הרבה יותר טוב מאיך שנראנו אפילו לפני עשור. "שעה ביום" זה המוטו שלה, שעה אחת ביום להקדיש לעשות ספורט. המדור משתוקק לדעת מה טיפ של שי לשמירה על הגזרה בגיהנום הפחמימות של החגים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm blonde again ‍♀️ @hair.by.or.ohana

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on




משתבחות עם השנים. הבנות במפגש פסגה השבוע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי