מה מאחלות נשות הכדורגלנים לשנה החדשה?

נשות הכדורגלנים
נשות הכדורגלנים | ספורט1

רגע לפני ארוחות החג וסיום הפגרה, לירון שרון תפסה לשיחה את ליאן קליימן, סינדי חיימוב, מאי ורד, לי מאי הרוש וספיר יולי של אריק ינקו, הנשים שאצלן כדורגל בועט תמיד, כדי לשמוע את איחוליהן לתשע"ט. חג שמח!

(גודל טקסט)
השנה החדשה ממש עוד רגע כאן בזמן שהגברים שלהן עובדים קשה על כר הדשא, כמה מהנציגות הכי אהובות עליכם ועלינו מליגת העל עצרו לאחל לבעלים חג שמח ושנה טובה, ועוד כמה איחולים מיוחדים… אז חג שמח ומתוק מהנשים שאצלן הכדורגל בועט כל השנה.


ליאן קליימן: "אני מאחלת לבוריס שיצליח ויגיע הכי גבוה שאפשר! שיכבוש את כל המטרות שלו! שיהיה לו טוב בקבוצה החדשה, שיהיה בריא ומאושר! לנו כמשפחה, מאחלת שנהיה מאושרים בבית החדש בקפריסין, שנמשיך להיות משפחה מאוחדת ואוהבת".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Family goals

A post shared by (@lian_kleyman) on



סינדי חיימוב: "קודם כול מאחלת לגיא בריאות, כי אחרי הבריאות את הכל אפשר להשיג. בצד המקצועי אני מאחלת לו שימשיך לחלום בגדול, לשאוף בגדול ושימשיך לשמש השראה לכל כך הרבה ילדים שחולמים להצליח ולהגיע למקומות האלה שהוא נמצא בהם, בעזרת הרבה אמונה ואופי. אנחנו המשפחה, כמו תמיד, פה בשבילו בכל עת".



משפחת חיימוב. "קודם כל בריאות, אחרי זה אפשר להשיג הכל"


מאי ורד: "אני מאחלת לעידן בראש ובראשונה בריאות!! כי זה באמת הכי חשוב, נוכחנו לראות זאת בשנה שעברה. שתהיה לו עונה מוצלחת באופן אישי וקבוצתי, שיגשים יעדים ומטרות ושכקפטן יוביל את הקבוצה להצלחות והישגים חדשים. לנו מאחלת שנגדל את הנסיך שלנו באושר, בנחת ובאהבה גדולה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל טוב לחצי שמשלים אותי, בעלי בעוד פחות מ-24 שעות. שתמיד תהייה בריא, שמח ומאושר. שנצעד יד ביד כל החיים ואני תמיד אהייה פה בשבילך,אתמוך בך ואהייה מאחורייך. אוהבת אותך הכי שאפשר לאהוב ❤️ #מזלטובנונישלי #יוםהולדתשמח #מחר

A post shared by May Vered Ziv (@mayvered) on



לי מאי הרוש
: "לאריאל האביר שלי, מאחלת שימשיך לגעת בכוכבים, לשאוף ולשעוט קדימה, ולעולם לא לוותר! שפע של הצלחות, גאה בך תמיד ולנצח מאחוריך! ולנו, מתפללת לשנים גדושות באושר ואהבה כמו עכשיו".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Making MEMORIES with you is my favorite thing to do. #dreamyhoneymoon

A post shared by LeeMai Yoshia Harush (@leemaiyoshia) on



ספיר יולי:
 "אני מאחלת לאריק בריאות איתנה ואושר. שימשיך בדרך המלך שסלל לאורך כל הקריירה שלו, שתמיד יילך אחרי המטרות והחלומות שלו בחיים ולא ייתן לשום דבר להסיט אותו מהדרך שלו. נ.ב, אני מאחלת לו לא לעצבן אותי ביום של החתונה ולא לבחור חליפה גרוזינית".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המלכה

A post shared by Arik Yanko (@arikyanko) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי