האקסית של רן יצחק בשיא שלה

קרן גולץ, קסניה טרנטול, נטלי דדון ושי מיקה
קרן גולץ, קסניה טרנטול, נטלי דדון ושי מיקה | Instagram

קרן גולץ, גרושתו של חלוץ הפועל כבר סבא, המריאה למיקונוס לצידן של קסניה טרנטול, נטלי דדון ושי מיקה, כחלק מחופשה שכללה שלל בגדי ים סקסיים. הרביעייה נהנתה משמש, ים, מלון מפואר, אוכל טוב ואלכוהול

(גודל טקסט)
אין סיכוי ששכחתם את קרן גולץ, גרושתו של רן יצחק, שכיכבה בסדרה "נשות הכדורגלנים" לצידה של שיר אלמליח. כיום, היא נשואה, אמא לשניים, ואשת עסקים ממולחת שהקימה את אפליקציית התיווך "צ'אטליסט". כזכור, בת ה-30 הספיקה לעבור במספר תחנות בקריירה לפני שהמציאה את עצמה מחדש כיזמית נדל"ן. היא דיגמנה, הייתה עורכת דין פלילית, מלצרית, מארחת, תסריטאית ואפילו השתתפה בשתי תכניות ריאליטי.


רגע לפני החג, גולץ המריאה למיקונוס בחברה טובה, לצידן של קסניה טרנטול, נטלי דדון ושי מיקה, כחלק מחופשה שכללה שלל בגדי ים קטנטנים וסקסיים. כן אכן מדובר באמא לשני בנים מתוקים שהספיקה כבר מזמן לחזור לגזרה המושלמת ללא זכר לעובדה שהייתה בהריון פעמיים בחייה. הרביעייה נהנתה משמש, ים, מלון מפואר, אין סוף של פינוקים, אוכל טוב ואלכוהול והדוגמנית לשעבר נראתה במקום הטבעי שלה כשהיא מציגה גזרה מושלמת בבגד ים.


קרן הלוהטת נשואה כיום לאבי בן בסט ומתגוררת איתו בכפר שמריהו, ומעידה, כי למרות הפרידה מיצחק אחרי שנה אחת של נישואים: "הוא בחור מקסים אבל באיזשהו שלב הרגשתי שאין לנו כבר דברים משותפים" סיפרה בראיון למקומון בפתח תקווה. ומה בנוגע ליצחק? החלוץ של הפועל כפר סבא שאוטוטו חוגג 31, הספיק להתארס למור ביטון שלו בחודש יוני האחרון בעת חופשה בברצלונה. אבל את זה הגרושה שלו יודעת מצויין, כי היא בניגוד אליו, היא עוקבת אחריו באינסטוש.




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mykonos you are the best!

A post shared by keren Goltz (@kerengoltz) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Dont care" is the new black

A post shared by keren Goltz (@kerengoltz) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי