נולדה לרקוד: הילה פילו כובשת את מכבי וגם אותנו

הילה פילו
הילה פילו | Instagram

הרקדנית בת ה-30 בעלת הסרטונים הפוטוגניים מספרת על הקריירה המצליחה בעזרת האינסטגרם, מרחיבה על האהבה לספורט שליוותה אותה עוד מגיל צעיר וגם בוחרת את הספורטאי הגדול ביותר

(גודל טקסט)
טרנד הריקוד כבש את ליבנו כבר לפני שנים רבות, והנה מישהי שלא יכולנו להישאר אדישים אליה בעיקר בזכות הסרטונים הפוטוגניים והקהל הגדול שלה. הילה פילו בת ה-30, ילידת רמת השרון עוסקת שנים בתחום הריקוד, תמיד אהבה והתחברה לספורט בעיקר לכדורסל ואפילו שיחקה קצת בתור ילדה. בשנים האחרונות היא כובשת את האינסטגרם ואת הסטודיואים עם צעדי הריקוד שלה ומספיקה גם לרקוד בקבוצה של מכבי תל אביב.


"התחלתי לרקוד מאז שאני זוכרת את עצמי. הייתי ילדת גומי בהתעמלות אומנותית מגיל חמש, ואז עברתי לריקוד ג'אז, היפ הופ וכדומה. אחרי הצבא הרגשתי שאני רוצה יותר אז התחלתי ללמד וישר התאהבתי בזה והרגשתי שאני אוהבת את מה שאני עושה. היום אני מעבירה סדנאות ושיעורים פתוחים לגילאי 12-30. כולם יכולים להשתתף בסדנאות שמתקיימות בכל הארץ ובאופן קבוע בימי חמישי ב-21:00 בצפון ת"א" אפשר בקלות להתרשם מחשבון האינסטגרם המנופח שלה, שם היא מפרסמת את המועדים מראש.


"הריקוד תופס את כל המקום בחיי ואני חושבת שזאת גם הסיבה שאני לא בזוגיות, כל הראש שלי בריקוד. אני לא נרדמת בלילה אם הקומבינציה לא מושלמת בעיניי". מספרת פילו וחושפת צד סופר פרפקציוניסטי כיאה לאלו שעוסקים באמנות. מעבר לכך, היא מתחזקת חשבון אינסטגרם אחריו עוקבים כמעט 150 אלף איש ומעלה באופן שוטף סרטונים עם גל גולד, חברתה ושותפתה לריקוד שכבר כיכבה אצלנו לא פעם, כשהביקור האחרון של השתיים במדור היה כשפרסמנו את סרטון העידוד שלהן לפני משחק הנבחרת מול אלבניה.


"אינסטגרם התחיל אצלי לפני בערך שלוש שנים. זה התחיל בקטנה וכשהתחלתי ללמד העליתי וידאוים ובלי ששמתי לב זה צבר תאוצה. אז גם הכרתי את גל והתחלנו להעלות סרטונים יחד ועשינו צ'אלנג'ים (אתגרים) ופרסמנו ברשת, וכשעושים דבר כזה ועוד יחד עם חברות זה תמיד תופס. כל כמה ימים מעלים עבודות, בטעם טוב והכי חשוב שזה יהיה כמה שיותר איכותי. זה לא קל אבל ככה צברתי את הקהל שלי, זה צריך לעניין אנשים שקשורים לריקוד וגם כאלו שלא".


מה התגובות שאת מקבלת ביום יום? "כשהייתי קטנה ואמרתי למשפחה שלי שאני רוצה לרקוד, כולם קצת הרימו גבה וצחקו ואמרו, אוקיי מה זה אומר, מה תעשי עם זה, איך תצליחי? והיום? הכל התהפך וכולם גאים בי ואומרים, לא האמנו שתצליחי לשבור את הדרך המקובלת שכולם עוברים. אני אף פעם לא האמנתי במה שכולם עושים, ללכת ללמוד עריכת דין כי צריך לעבוד. לא. צריך לעבוד במה שאתה אוהב, ואני בעד עבודה קשה. התגובות טובות וחיוביות ואין דבר יותר משמח מלהשפיע על אנשים לטובה".


רווקה? "כן, מאד. כמו שאמרתי, אני חושבת שהריקוד תופס חלק מאד גדול בחיים שלי. אני רווקה כבר הרבה זמן אבל זה בסדר, אני חושבת שזה יקרה בזמן הנכון. שחקני כדורסל שמסתובבים סביבנו במכבי, הכל מאד מקצועי איתם ואני לא מאמינה בלערבב. אני מאד אוהבת ספורט בכללי, מתחברת לכל הסוגים אבל בעיקר לכדורסל כי זה משחק מאד מעניין".


מי הספורטאי הכי גדול בעינייך? " לברון ג'יימס אבל באמת שיש המון גדולים".


ומי הכי חתיך? "אם אני צריכה לבחור מבין הספורטאים, אז בגזרת הכדורגל דווקא , דיוויד בקהאם או ניימאר".


"החלום הכי גדול שלי זה לעשות את מה שאני אוהבת תמיד וכמה שיותר בגדול: לא להישאר באותה נקודה, תמיד להתקדם. אני רוצה לעבוד בחו"ל לרקוד על במות להכיר אומנים לרקוד לצד זמרים, כמה שיותר לעסוק בזה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What's your favorite sushi spot?

A post shared by HilaPilo (@hilapilo) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Caption this

A post shared by HilaPilo (@hilapilo) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי