מתה מחום: שיר אלמליח מנצלת את הקיץ

שיר אלמליח
שיר אלמליח | אינסטגרם

הדוגמנית הלוהטת וגרושתו של אלרועי כהן שיתפה את עוקבייה ברשת החברתית בתמונות חושפניות שלה על מגרש טניס וכן בקמפיין חדש שלה שהגיע עד לרחובות ניו יורק

(גודל טקסט)
כנראה שהחגים, החום או השמחה שיש לה בלב, גורמים לגרושתו של אלרואי כהן, הדוגמנית הבינלאומית שיר אלמליח, לא להשאיר לנו מקום לדמיון ולהיפטר ממספר פריטי לבוש. היפייפיה רצתה להזכיר לנו נשכחות ושיתפה תמונה שצולמה בניו יורק בה היא עומדת בטופלס ולובשת חצאית עור ועקבים. אם זה לא מספיק, עוד כמה ימים קודם לכן, שיתפה תמונות שלה במגרש טניס עם בגד גוף חוטיני כשהיא מקפצת באוויר תחת הכותרת "התרגשות של אחרי אימון".


בזאת גרמה אלמליח לשלל עוקבים לרצות להירשם לחוג טניס, ויש כאלו שאפילו נתנו לה את הקרדיט והסכימו כי "זאת הדוגמנית שתביא לנו את השלום". משרד התיירות בוודאות מסכים עם הקביעה הזאת, כשאלמליח מככבת בכל מקום בעולם בקמפיין ירושלים- תל אביב שמזמין תיירים מרחבי הגלובוס לבקר בישראל. ואם היא מייצגת אותנו, מי לא יבוא?!


מי מכם שמטייל בניו יורק בימים אלו, חפשו אוטובוס דו קומות עליו מרוחה הדוגמנית הישראלית בענק ועושה לנו כבוד גדול. לגבי חיי האהבה של שיר, שמה נקשר לאחרונה עם איש עסקים מוכר שלא קשור לעולם הכדורגל, ככה שאנחנו ממתינים לתמונה משותפת. כך או כך, נראה שהחיים של הדוגמנית ממשיכים לנסוק למעלה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Live from NYC @israel_ministry_of_tourism

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

After workout excitement

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי