ג'ורג'ינה חוגגת את הצמד של כריסטיאנו רונאלדו‎

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | אינסטגרם

הפנומן הפורטוגלי מצא את הרשת לראשונה במדי יובנטוס בניצחון על ססואולו ובת הזוג רודריגס והתאומים צפו באירוע מקרוב, גנבו את ההצגה וגם הצטרפו לחגיגות באינסטגרם

(גודל טקסט)
הבצורת של כריסטיאנו רונאלדו במדיה של יובנטוס הגיע לקיצה. אחרי פתיחת עונה רעה ביחס לעצמו, CR7 ששבת מהבקעה בשלושת המשחקים הראשונים בגברת הזקנה, חגג אתמול צמד איטלקי ראשון ונוצץ. הפנומן העניק לאלופה ניצחון 1:2 על ססואולו, אך מי שגנבו את ההצגה הם התאומים שלו, מתאו ואווה, שהגיעו ביחד עם החצי השני שלו, ג'ורג'ינה רודריגס ליובה סטדיום וצפו באבא כובש פעמיים.


הדוגמנית הספרדייה חיכתה לחגוג את הרגע הזה בקוצר רוח ושיתפה תמונה שלה עם התאומים המתוקים: "ברכות לאבא הכי טוב בעולם, אנחנו אוהבים אותך," רודריגס כתבה בתמונה, שגרפה מיליוני לייקים ותגובות. שעות ספורות קודם לכן, הדוגמנית העלתה סרטון מיציע הכבוד והדגישה את תמיכתה באוהדי הקבוצה האיטלקית. לקינוח, שיתפה ממש לאחרונה תמונה של הגבר שלה עם כתר וגביע. מעריצה מספר 1?


חוץ מזה, חשבון הבנק של הפורטוגלי שלה ממשיך לתפוח. חברת התחתונים של רונאלדו יצאה בקולקציה חדשה, כאשר הפעם הוא דואג גם להשוויץ שהוא "תמיד על הכדור". המחירים פחות או יותר נוחים, כאשר שלישייה של תחתונים תעלה לכם סביב ה-38 דולר. כמובן שמי שמדגמן את התחתונים הוא לא אחר מרונאלדו ושישיית הריבועים שלו. עניין של זמן עד שייצא בליין נשי שנראה לנו שאנחנו כבר יודעים מי תהיה המודל.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Enhorabuena papá por ser el mejor del mundo ⚽️ Te amamos ❤️ @cristiano @juventus #finoallafine

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Always on the ball #CR7Underwear FW18 campaign out now! New styles on www.CR7underwear.com

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי