רונאלדו: "הבן שלי אומר שהוא יהיה יותר טוב ממני"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | אינסטגרם

הכוכב התראיין ל"ביין ספורט" וסיפר על השאיפות של בנו, שמשחק בקבוצה הילדים של יובנטוס, ללכת בדרכו: "חולם לראות אותו ברמות הגבוהות" אך מספר שיתמוך בו גם אם יבחר בדרך אחרת: "הוא יהיה מה שהוא רוצה להיות"

(גודל טקסט)
בנו הבכור של כריסטיאנו רונאלדו, כריסטיאנו ג'וניור, לא רק קרוי על שמו של אביו, אלא גם הולך בדרכו המקצועית ומתאמן באופן מתבקש בקבוצת הילדים של יובנטוס, קרוב לאבא. כריס הצעיר כבר הלך בעקבות CR7 כשהיה בספרד ואחרי המעבר שלו ליובנטוס, הוא ינסה לשחזר את ההצלחה שלו בעונה שעברה כשזכה בתואר מלך השערים בקבוצתו.


כריסטיאנו ג 'וניור הוא רק בן 8, אבל הוא כבר הוכיח שהטייטל "היורש" מגיע לו. רצונו לחקות את הדוגמא שיש לו בבית ולהיות שחקן מקצועי הינו מובן מאליו, אבל ג'וניור גילה כי הוא מכוון גבוה מאוד, כל כך גבוה שהוא מבטיח להתעלות עליו. שחקה לשעבר של ריאל מדריד חשף את הבטחה זו של בנו הבכור בראיון עם "ביין ספורט", אחרי ששבר שלושה משחקי בצורת, וכבר צמד לטובת קבוצתו, אך לפני שהורחק אמש (רביעי) מול ולנסיה באדום גבולי מאוד: "הלוואי שכריס, בני, יוכל להיות כמו אבא שלו. הוא אומר שהוא הולך להיות טוב יותר, אבל אני חושב שזה קשה. אני שמח מאוד שהוא מבקיע, כי הוא גם משחק ביובנטוס והוא מסתגל טוב מאוד", הבטיח רונאלדו.


הפורטוגלי דיבר גם על התכונות של כריס ג'וניור והודה כי למרות שהוא רוצה שהוא יהיה מקצוען כמוהו, הוא יכבד כל החלטה שבנו ייבחר לקחת בעתיד. "הוא מאוד תחרותי, הוא כמוני כשהייתי צעיר, הוא לא אוהב להפסיד. אני בטוח שהוא יהיה טוב לפחות כמוני, אני רוצה ללמד אותו כמה דברים, אבל הוא יהיה מה שהוא רוצה להיות ואני תמיד אתמוך בו. כריסטיאנו הוא כדורגלן, אני חושב שיש לו מומנטום, יש לו גוף טוב, הוא מהיר, יש לו כישרון ובעיטה חזקה".


"הוא עדיין צעיר מאוד, אני לא מתכוון ללחוץ עליו, אבל כמובן שאני חולם לראות את הילד שלי ברמות הכי גבוהות של הכדורגל" סיכם הפנומן את המטרות שלו לעתיד.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thanks @EASPORTSFIFA for the World's First copy of #FIFA19 Come and join me in the Game

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי